hoi allen
ik heb een seagate ST360020A en deze doet het sinds kort niet meer
ik ben aan het vogelen geweest om te kijken of het flitsen van mijn beeld aan mijn mobo lag, dus ik heb alles overgeplaatst, geformatteert, geinstalleerd, verliep geheel vlekkeloos
nu hoorde ik van de zaak dat ze de hele computer origineel terug moesten hebben om te testen, dus ik zet alles weer terug en de hdd geformatteerd.
maar verdomme 98se wilt zich niet installeren
telkens blijft hij hangen @ zoveel %
ik dacht "probeer het even in een andere pc te zetten en overnieuw formatteren en de hoop dat hij dan wel doet, niet dus
het viel me op dat hij al niets liet zien [Partition Magic Pro 8]
dus ik zag boven een melding staan van bad sector ofzo (niet goed nieuws
)
probeerde hem te formatteren naar FAT32, maar toen gaf hij ongeveer een melding aan die een illegale operatie liet voorzien oid
terug in mijn pc, proberen weer te formatteren door 98se install (hij loopt wel vlekkeloos @ scandisk) kwam hij eindelijk verder dan 2%, maar @ 38% liet ie het weer weten
de hdd is 1 1/2 jaar oud en komt uit een compaq kast (yup
) dus mocht ie echt defect wezen, kan ik dan evt een RMA aanvragen? (keb niks kwa brieven ofzo over mijn hdd)
bvd voor deze hulp, want ik begin nu dus echt te flippen
ik heb een seagate ST360020A en deze doet het sinds kort niet meer
ik ben aan het vogelen geweest om te kijken of het flitsen van mijn beeld aan mijn mobo lag, dus ik heb alles overgeplaatst, geformatteert, geinstalleerd, verliep geheel vlekkeloos
nu hoorde ik van de zaak dat ze de hele computer origineel terug moesten hebben om te testen, dus ik zet alles weer terug en de hdd geformatteerd.
maar verdomme 98se wilt zich niet installeren
ik dacht "probeer het even in een andere pc te zetten en overnieuw formatteren en de hoop dat hij dan wel doet, niet dus
het viel me op dat hij al niets liet zien [Partition Magic Pro 8]
dus ik zag boven een melding staan van bad sector ofzo (niet goed nieuws
probeerde hem te formatteren naar FAT32, maar toen gaf hij ongeveer een melding aan die een illegale operatie liet voorzien oid
terug in mijn pc, proberen weer te formatteren door 98se install (hij loopt wel vlekkeloos @ scandisk) kwam hij eindelijk verder dan 2%, maar @ 38% liet ie het weer weten
de hdd is 1 1/2 jaar oud en komt uit een compaq kast (yup
bvd voor deze hulp, want ik begin nu dus echt te flippen