Toon posts:

[XP] Actieve items op de werkblak

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Maak gebruik van XP en ik heb een vraag over de optie actieve items uitschakelen:
Als ik via rechtermuisknop het actieve item wil uitschakelen werk dit gewoon als ik vervolgens mijn computer herstart komt er steeds één item weer terug wat ik daar voor had verborgen, het betreft het icoontje van de Lan verbinding

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je kan die uitzetten.
als je even kijkt bij de eigenschappen van je netwerk kaart kan je een vinkje weghalen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
via configuratiescherm????
Zie de netwerkkaart wel via "systeem" maar het vinkje niet

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

configuratiescherm > netwerk verbinding>lan verbinding >bij algemeen op eigenschappen klikken :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Das het rare er staan 3 Lan verbindingen?????? en bij alle drie staat het vinkje er niet

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Een internet verbinding kan ook zo aangegeven worden en ook een wifi verbinding en ook een fire-wire verbinding.. misschien heb je een van deze apparaten?? Hebben allemaal hetzelfde icoontje :(

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Zoals chucky66 al aangaf: op het config scherm van de lan verbinding staat een vinkje "Pictogram in systeemvak weergeven gedurende de verbinding"

Die uitvinken en het is weg. Of je moet de UTP eruit laten en dan blijft er wel een icoontje staan dat er geen kabel in zit.

Verder is dit basic windows kennis.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.