[DVD+R] Problemen met gebrande dvd's op standalone speler

Pagina: 1
Acties:

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-02 22:55
hey mensen ;)

Ik heb gisteren een dvd brander gekocht die zowel +/- write. Dus ik gisteren een dvd -r gebrand en die wou ik kijken... Mijn JVC dvd las deze niet.. Ik in de handleiding kijken van me DVD speler en jawel het stond er, hij kon alleen +r lezen.

Dus ik vandaag naar de store om een pak Sentinel +R dvdz te kopen. Ik had een dvd geleend van een vriend, ( een gekopieerde Mmore +r, die het wel deed in me dvd). Ik branden en deed hem in me dvd speler ... Error stond er. Is het nu dat het aan die Sentinel Dvd+r ligt?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-03 10:52
zoek anders eens een firmware upgrade voor die jvc bak.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als die Mmore het wel doet lijkt het melogisch dat hij die Sentinel niet pakt, maar dat had je toch ook wel zelf kunnen bedenken :?
Overigens gelieve je topic titel niet in hoofdletters doen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je de dvd niet gewoon verkeerd gebrand? (wat heb je er trouwens op gezet?). Misschien een kopieerbeveiliging ofzo?

• Tom Yam
Palomar schreef op 17 September 2003 @ 20:33:
heb je de dvd niet gewoon verkeerd gebrand? (wat heb je er trouwens op gezet?). Misschien een kopieerbeveiliging ofzo?
LOTRII stond erop. Heb die source dvd erin gedaan en gekopierd naar me HD.
Daarna met Roxio Easy DvD creator als data gebrand..

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:42

Smarron

The bend

da_prinz schreef op 17 September 2003 @ 20:35:
Je moet hem met Nero als DVD Video branden ....

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-03 01:34

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

da_prinz schreef op 17 September 2003 @ 20:35:
[...]
een data cd is geen video cd...dit had je zelf ook kunnen ontdekken(search o.a), verder meld je niet wat voor hardware+burner je hebt, en staat je topic onduidelijk en in caps..
lees de faq(s) nog eens.

ma ma ma ma ma macron one

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Zo, titel eens eventjes een beetje ontcapst!

En ik zou eens even wat tutorials gaan zoeken over hoe je een video-dvd maakt, want als data branden wil niet echt werken natuurlijk :)
(Da's eigenlijk hetzelfde als wave-files op een data cd zetten en proberen af te spelen in een normale audio cd-speler :))

Verwijderd

wat dacht je er van om naar HD te rippen met smartripper en die 7GB kopje kleiner te maken met dvd2one om um vervolgens met Nero als videodvd naar 1 dvd te branden?

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
en bij sommige DVD video's moet het label ook hetzelfde zijn

• Tom Yam
Dit was mijn broertje die deze topic onder mijn naam had gemaakt mensen! dus niet ikzelf!

de andere topic over dvd+r of -r is hij ook :P

mijn engels is wel oke.

Verwijderd

dan moet dat slimme broertje van jou maar even dvddecrypter downloaden en vervolgens door iso-read en iso-write de dvd branden, dan kan het haast niet mislukken.

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem met mijn MMore DVD+R's. Het vreemde is echter wel dat ik SHAFT gebrand heb, en die deed het..En toen op dezelfde manier Sweet November, en dan geeft ie Wrong Disc Format. Ik brandde allebei de DVD's met ROXIO. Wie weet waar dat aan kan liggen.

Verwijderd

wilde even zeggen dat ik het geprobeerd heb met Nero, en dat het perfect werkt. Dus ik gebruik nu MMore DVD+R op mijn JVC TH-A30R, en dat werkt echt prima......Dus voor degene die niet weten wat ze moeten doen, gebruik Nero, optie DVD-Video, en dan fikken maar.... Succes.

• MrLee
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 04:53
@Broertje van da_prinz:

http://www.sectie.be/dvd2dvdr/hoe.htm ... erg duidelijke manual, gebruik hem zelf ook :)

Verwijderd

kijk ook even in nero heb je de optie om een image te branden maar daarnaast staat de optie bij het branden om hem als DVD-ROM te branden. Wat ik zou doen is een DVD+RW te nemen te branden en dan met het programma Bit setter hem aanpassen.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Met nero heb ik ook problemen (gelukkig pakt mijn standalone het wel, maar bij anderen is dat lang niet altijd het geval). Nero lijkt niet 100% compatibel met wat een videodvd moet zijn. Sinds ik stomp recordnow max gebruik werken de dvd's overal.
Pagina: 1