Vanmiddag sloeg min pc (draaiende onder windows 200 pro) op blauw (helemaal blauw, geen tekst) Vervolgens reageerde deze nergens meer op, ik kon de PC alleen nog uitzetten. Toen ik hem vervolgens weer aan wilde zetten, begonnen alleen de ventialtoren te draaien, en dat is dan ook alles. Geen enkel piepje of wat dan ook maar. Mijn inschatting is dat m'n moederbord overleden is, dat zou dan al de 2e in relatief korte tijd zijn. Wat kan volgens jullie nog meer het probleem zijn?
in de search kun je best wat vinden over dat... heb is ff voor je gekeken.. probeer daar us zou ik zeggen..
Ik heb hetzelfde, is bij mij m'n (plebs) Q-tec 550W PSUVerwijderd schreef op 17 September 2003 @ 19:37:
Vanmiddag sloeg min pc (draaiende onder windows 200 pro) op blauw (helemaal blauw, geen tekst) Vervolgens reageerde deze nergens meer op, ik kon de PC alleen nog uitzetten. Toen ik hem vervolgens weer aan wilde zetten, begonnen alleen de ventialtoren te draaien, en dat is dan ook alles. Geen enkel piepje of wat dan ook maar. Mijn inschatting is dat m'n moederbord overleden is, dat zou dan al de 2e in relatief korte tijd zijn. Wat kan volgens jullie nog meer het probleem zijn?
Hang er eens een andere psu aan en kijk wat ie doet
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
PMG Beleid - dit graag lezen eer je post :)
en daarin:
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
Daar staat van alles en nog wat in om te proberen wat ik niet in je topicstart teruglees. Sowieso is het bij meerdere mobofailures achter elkaar altijd zaak om erg goed naar je voeding te kijken (en kenmerkend dat je niet vermeldt welke).
/faq/te weinig info- dicht
en daarin:
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
Daar staat van alles en nog wat in om te proberen wat ik niet in je topicstart teruglees. Sowieso is het bij meerdere mobofailures achter elkaar altijd zaak om erg goed naar je voeding te kijken (en kenmerkend dat je niet vermeldt welke).
/faq/te weinig info- dicht
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()