Ik ben al bijna een jaar in het bezit van een Radeon 9500pro (met warp11 bios).
Nu deedtie laast een beetje raar. Toen ik ging kijken of er wat met de kaart was, toen zag ik een wit goedje, beetje vochtig en niet echt waterig.
Dus ik veegde dat weg en de kaart deed het weer. (verder niet gekeken of er wat kapot was). Zou dat witte spul de inhoud van mosfets/condensatoren kunnen zijn?
Maar nu heb ik in CS ook maar ineens 60 (en minder
). 2d doettie alles nog wel goed... Ik heb win2000 (met sp4) al opnieuw geinstalleerd
Ik heb een maandje of anderhalf geleden een ZM80a-hp geinstalleerd, maar dat lijkt me het probleem niet, omdattie daar een dikke maand al goed mee draaide..
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Specs in sig..
ik ga nu ff een andere game proberen
Nu deedtie laast een beetje raar. Toen ik ging kijken of er wat met de kaart was, toen zag ik een wit goedje, beetje vochtig en niet echt waterig.
Dus ik veegde dat weg en de kaart deed het weer. (verder niet gekeken of er wat kapot was). Zou dat witte spul de inhoud van mosfets/condensatoren kunnen zijn?
Maar nu heb ik in CS ook maar ineens 60 (en minder
Ik heb een maandje of anderhalf geleden een ZM80a-hp geinstalleerd, maar dat lijkt me het probleem niet, omdattie daar een dikke maand al goed mee draaide..
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Specs in sig..
ik ga nu ff een andere game proberen