Hallo mensen, wij hier hebben een domein www.degrootonline.nl. (nee niets bijzonders, is van me pa, vakantieshit enzo). Nu wil ik daar al enkele weken een forum op hosten maar het wil niet lukken. Tot overmaat van rampheb ik besloten dit forum lokaal te hosten. Met een adsllijn wordt je daar niet vrolijk van aangezien ook mijn pc heel de dag staat te draaien. Nu dacht ik gisteren, laat ik het nog eens proberen. Ik driftig gezocht en gepost op het phpbb.com forum, maar dat werkt niet, al is het alleen al omdat je soms wel een dag moet wachten voor er iemand een al dan niet nutttige reply geeft. Ik heb het phpbb2 geupload. Ik maak verbinding met Rafe knip tot zo ver goed, maar dan die database gegevens. Ik krijg de foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de database. Hoe krijg ik op mijn ftp server een database waar ik vervolgens de gegevens van kan invullen. Hoe kom ik aan een database op mijn ftpserver? ik kan wel een map kopieren, maar dat werkt natuurlijk niet. Iemand hier een oplossing voor, ik kan het echt niet vinden dus ik hoop dat er hier iemand nog eens eea wil uitleggen.
Rafe edit: ik heb die install link maar weggehaald, anders kan zodadelijk iemand anders jouw forum installeren en ik denk niet dat je dat wilt
Rafe edit: ik heb die install link maar weggehaald, anders kan zodadelijk iemand anders jouw forum installeren en ik denk niet dat je dat wilt
[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 17-09-2003 20:37 ]