[XP] internet traag bij sommige pagina's

Pagina: 1
Acties:

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-09 14:40

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
ik heb dus met mijn Windows XP proffesional een probleempje met internet explorer, bij sommige pagina's waaronder ook GOT en tweakers zelf en nog een hele hoop andere sites (waaronder ik er hier een paar niet mag noemen) is internet opeens ontzettend traag. met traag bedoel ik hierbij niet de laadtijd of de downloadsnelheid want die dingen zijn allemaal top, maar ik bedoel de tijd dat het duurt om het scherm op te bouwen met het scrollen of typen van een bericht (zolas nu).
met het scrollen gaat het beeld dan heel erg haperig en met typen verschijnen de letters pas een aantal seconden daarna.

ik heb hier pas sinds een week last van terwijl ik windows xp nu al zo'n maandje of 2 draai, en heb echt al van alles geprobeerd te zoeken op google.nl en ook hier op GOT wel een heel aantal topics na gelopen. nu is voor mij toch echt het einde wel zo'n beetje zoek, weet een van jullie hier mischien een antwoord op?

mijn systeem is trouwens:
PIII 550Mhz
Geforce 2MX
13 gig windows C: schijf
30 gig D: schijf (mp3's spellen etc)
en meer is niet echt van toepassing denk ik zo.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• raamfluiter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07-2017
Verandert je startpagina soms ook steeds? En de zoekpagina? Ik ervoer dit laatst ook, naast exact dezelfde problemen die jij beschrijft. De oplossing vond ik hier: http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html

• Rubman

Rubman

Topicstarter
nee hier heb ik geen last van, nadat ik dit gedraaid had was het wel iets minder maar nog steeds erg.

• raamfluiter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07-2017
Heb je die patch wel gedraaid met afgesloten IE?
Je kunt nog proberen in Extra->Internet Opties->Geavanceerd "Vloeiend schuiven gebruiken" uit te zetten. (Maar ik geef het weinig kans.)

• Rubman

Rubman

Topicstarter
ik heb de patch die hierboven genoemd wer nog maar een keer gedraaid, en tevens een complete schijfscan van norton en ad-aware, ook heb ik beide schijven nog eens gedefragmenteerd en nu werkt alles weer naar behoren (nu alleen hopen dat het ook zo blijft). bedankt in ieder geval voor de hulp.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Problemen m.b.t. Internet Explorer horen in [foru=10] :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1