• airwalker_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10-2022
Ik beschik sinds een maand over de nieuwe iPod,
Helemaal geen problemen mee gehad tot heden.
Op zondag ochtend zag de computer de iPod niet meer :'(
Ik dacht dat het aan het stekkertje lag want bij andere mensen met een firewire aansluiting deed hij het ook al niet.
Na een lang gesprek met de applehelpdesk hebben ze mij een nieuw stekkertje toegestuurd van de firewire naar de dockstation. Deze heb ik vandaag dus ontvangen maar nog steeds zonder resultaat.

De software heb ik al vele malen opnieuw geinstalleerd zonder enig resultaat, terwijl de iPod wel wordt opgeladen door de computer.
Ik denk niet dat het aan windowsXP ligt want hij deed het daarvoor gewoon.

Iemand anders een idee?

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Als je nog garantie hebt, terug gaan naar de winkel.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• airwalker_nl
Hu9o schreef op 17 September 2003 @ 19:09:
Als je nog garantie hebt, terug gaan naar de winkel.
Ja dat is mijn volgende stap maar ik wil het eerst zelf proberen op te lossen omdat ik die iPod anders ook erg lang kwijt ben :|

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Heb je het al op een andere computer geprobeerd? Lijkt me nogal logisch, aangezien je dan kan zien waar het aan ligt: doet ie het daar ook niet, dan ligt het dus aan het apparaat (iPod), doet ie het daar wel: dan ligt het aan je computer.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

• airwalker_nl
Cavorka schreef op 17 september 2003 @ 19:10:
Heb je het al op een andere computer geprobeerd? Lijkt me nogal logisch, aangezien je dan kan zien waar het aan ligt: doet ie het daar ook niet, dan ligt het dus aan het apparaat (iPod), doet ie het daar wel: dan ligt het aan je computer.
Ook al geprobeerd zoals vermeld:
Ik dacht dat het aan het stekkertje lag want bij andere mensen met een firewire aansluiting deed hij het ook al niet.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Heb je em al gereset?

Samen staan we sterk!

• airwalker_nl
Ja al meerdere malen ;) Kun je em niet op een of andere manier formateren zonder dat ie op de computer zit?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 10:17
airwalker_nl schreef op 17 September 2003 @ 19:10:
[...]

...omdat ik die iPod anders ook erg lang kwijt ben :|
Nee, die ben je niet lang kwijt. Garantie Apple is erg goed. Geen ervaring zelf met iPod, maar de rest wel. Wat ik hier over garanties van iPod gelezen heb is ook alemaal _/-\o_

No production networks were harmed during this posting

• airwalker_nl
paella schreef op 17 September 2003 @ 19:26:
[...]

Nee, die ben je niet lang kwijt. Garantie Apple is erg goed. Geen ervaring zelf met iPod, maar de rest wel. Wat ik hier over garanties van iPod gelezen heb is ook alemaal _/-\o_
0wkeej dan zal ik em morgen is opsturen :) Bedankt voor de info allemaal!

Verwijderd

effe bellen met de helpdesk, die sturen je dan een doos op, en daar moet je hem in doen en oplaten halen. normaal gesproken heb je binnen 5 dagen weer een nieuwe op je deurmatje liggen....

Verwijderd

Ik heb dus het zelfde probleem, 3 dagen oud 8)7

Hij heeft er 15 dagen over gedaan hier te komen dus wanneer ik hem moet opsturen, dat duurd nog wel even |:(

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 15:47:
Ik heb dus het zelfde probleem, 3 dagen oud 8)7

Hij heeft er 15 dagen over gedaan hier te komen dus wanneer ik hem moet opsturen, dat duurd nog wel even |:(
apple bellen, ze komen em of halen of ze bezorgen je een doos die ze later komen halen, en normaal gesproken heb je al binnen een week je ipod terug of zelfs een nieuwe ipod

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Ja, ik heb dus de doos. Alleen waar moet ik met die doos heen?
Afleveren bij een postkantoor? :? UPS bellen ofzo? :?

kleurbleur.nl

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Apple bellen, rma aanbieden,

komt DHL een doosje brengen, daar gooi je dat ding in, en DHL neemt em weer mee terug :)

<wachten>

DHL komt langs en levert je (of een nieuwe / of een briefje dat ie niet stukwas) terug :)

(duurde bij mij zon 4 / 5 dagen)

suc6 :)

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
AMD_er schreef op 01 december 2003 @ 10:17:
Apple bellen, rma aanbieden,

komt DHL een doosje brengen, daar gooi je dat ding in, en DHL neemt em weer mee terug :)

<wachten>

DHL komt langs en levert je (of een nieuwe / of een briefje dat ie niet stukwas) terug :)

(duurde bij mij zon 4 / 5 dagen)

suc6 :)
En wat doe je dan als ze de doos hebben afgeleverd en jij was niet thuis zodat je alleen maar de doos hebt en geen mannetje om de doos weer mee terug te nemen? :? :P

kleurbleur.nl

Pagina: 1