Toon posts:

mijn pc...doet ineens niks meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem: iemand anders gaat achter mijn pc zitten, typt drie keer het verkeerde wachtwoord bij XP in en de pc schakelt uit. Wanneer ik nu de pc aanzet, branden alle lampjes, hoor ik geen piepje,komt er geen beeld op de monitor (no cable signal) en kan ik niet eens de cd-rom openen. vervolgens naar een pc-zaak geweest, maar resetten bios helpt niet. Zou het dan aan de processor liggen? of misschien het moederbord? Maar dat kan denk ik ook niet, want er staat: FF, wat volgens het boekje normaal is.

Graag een reactie naar Emile@zeelandnet.nl Bij voorbaat hartelijk dank!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:12

UTM

geef iig meer specs. Bios heb je al reseted. Comp boot wel. Kijk eens of alles wel is goed aangesloten. En probeer eens kaal te starten. Dus zonder hd enzo. Kijk eens wat dat oplevert

Verwijderd

Antwoorden naar mail-adressen sturen doen wij niet omdat andere lezers hier ook kunnen uit leren :) Probeer idd eens op te starten zonder HD. Start ook eens zo kaal mogelijk op, probeer eens met andere HD

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Trouwens, als je graag spam wil ontvangen, dan moet je vooral overal in het Internet jouw emailadres neerplempen .. ;)

Daarnaast is dit helemaal niet nodig op een discussieforum .. Het is hier geen advertentiebord.

Dit topic is gesloten.