Zojuist heb ik een mpq viewer gedownload omdat het me leuk lijkt om als avatar zo een bewegend starcraft figuurtje te hebben. Ik heb het al vaker gezien dus het moet kunnen. Mij de viewer zit een korte readme maar als ik die stappen volg lukt het dus niet. Zowel bij "open data file" als "open archive" krijg ik niets ge-extract uit die .mpq file... Dus ik dacht dat er hier vast wel een oude starcraft guru rondloopt die weet wat ik foutdoe, of een andere manier weet...
OKe heb het zelf ff gedaan.
Extract file in C:\jouwdirhier\StarCraft\
en dan uitvoeren progje. OPen datafile moet je sc_data.txt doen. Open Archive: Stardat.mpq. Broodat doet het niet omdat ervan geen data.txt is. Veel plezier..
Extract file in C:\jouwdirhier\StarCraft\
en dan uitvoeren progje. OPen datafile moet je sc_data.txt doen. Open Archive: Stardat.mpq. Broodat doet het niet omdat ervan geen data.txt is. Veel plezier..
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
hmz het was dus extreem simpel...
thx maar was ik nou gewoon scheel of heb ik terecht niet geweten dat ik die text file nodig had...
edit:
ik zie het al, nu snap ik wat er in die mpq_install.txt staat, sjah dit was dus gewoon slecht gelezen
thx maar was ik nou gewoon scheel of heb ik terecht niet geweten dat ik die text file nodig had...
edit:
ik zie het al, nu snap ik wat er in die mpq_install.txt staat, sjah dit was dus gewoon slecht gelezen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 21:08 ]