Toon posts:

TV uit en monitor niet hetzelfde beeld. Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus V7100 MX. Die heeft dus een TV-OUT.

Volgens de doos kun je bijvoorbeeld op de TV een film afdraaien maar tegelijkertijd op je monitor internetten.

Nou lukt het me wel op de TV beeld te krijgen maar dit is hetzelfde als op mijn monitor. Hoe krijg ik die kaart nou zover dat mijn TV een ander beeld geeft als de monitor?

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Someone please....
:'(

Verwijderd

koop een MX daar krijg je dual view bij :?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

In de overlay properties van je vidcard kun je zoom e.d. instellen, daar kun je ook stellen dat een film altijd fullscreen moet starten bij je 2e display.

Verwijderd

Da,
en je moet dan niet Twinview aanzetten, maar de Desktop uitbreiden over dat 2e scherm, bij 'Beeldscherm Eigenschappen' .
(Rechts klik met de muis op de desktop, Eigenschappen)
Die 2e monitor dus aanzetten. Je moet dan ook grappen en grollen als PAL B enz. instellen.

Om die Overlay functies aan te zetten, noet je eerst een filmpje of de ASUS-DVCR openen, anders kun je weinig instellen daar.

:Y)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat heb ik nooit werkend gekregen op mijn oude mx, ik kon alleen maar clone kiezen.

<hr color=red><font color=red>Hieronder niet meer reageren aub, tenzij het echt nuttig is. Dit topic is van 2000, niet van 2002.</font><hr color=red>

Verwijderd

Zodra je Clone aanzet, kun je die Overlay niet meer aanzetten.

Je moet echt Twinview / Clomn uit zetten, rebooten, en dan die 2e monitor aanklikken bij Beeldscherm Eigenschappen, om de TV met overlay (Beeldspiegel noemen ze het) te 'enable'-en.

Dan pas als dat werkt, en je speelt TV met ASUS-DVCR of een filmpje met b.v. BSPlayer af, kun je de overlay instellingen benaderen, terwijl er een Video beeld is dus.

//EDIT

Uhh,
Sorry Grrrene, ik houd mijn mond verder wel. :+
Pagina: 1