Toon posts:

Buitenlandse domein namen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een vraagje. Ik moet voor iemand een aantal domein namen in het buitenland claimen. Onder andere in Spanje Italie Engeland, maar ook India enzo. Hoe kan ik dit het beste doen? Zijn er Nederlandse ondernemingen die dit ook aanbieden? En wat kost dat nou ongeveer? En moet je een onderneming hebben om dit te doen?

Alvast bedankt iedereen,

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Al geGoogled vandaag? ;)

Kosten en voorwaarden verschillen per TLD. Maar als bedrijf kan je meestal wel alles registreren.
Dit kan uiteraard ook bij diverse Nederlandse bedrijven maar de prijzen varieren nogal sterk.

Senile! Senile Oekaki

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10-2024

shlammod

dus.... enzo....

Wat ik zo zie bij sommige providers, is dat je dan ff contact met ze moet opnemen (ik heb op www.bit.nl gekeken, is zakelijke markt)

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

• m0nk
  • Laatst online: 07:21

m0nk

16-09-2003 15.15

ik kwam laatst www.persoonsdomein.com tegen waar je domeinnamen kan aanvragen per land, geloof dat ze elk land hebben die er is.. zelfs pre order voor .eu namen..

[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 17-09-2003 16:50 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al zitten zoeken bij google maar helaas pindakaas ik kon daar wenig vinden.
Ik heb BIT ook even bekeken, echter kunnen die me maar een paar pakketen aanbieden en niet alles. Ik zoek een onderneming die waar je echt iets van 50 verschillende buitenlandse domeinen kunt claimen. In het binnen of buitenland.
Of is dit een illusie :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 17:00
www.nic.tld werkt meestal wel, kom je vrij vaak bij de lokale SIDN uit. Of iig iets vergelijkbaars. Een mailtje sturen en je kan een eind komen.

Eventueel kun je misschien zelfs compuserve bellen, die hebben in veel landen wel een inbel gedoe, misschien dat ze ook wel domeintjes regelen

edit:
www.nic.it
www.nic.es

die werken iig ;)

en de rest? gewoon proberen

[ Voor 13% gewijzigd door DJSmiley op 17-09-2003 16:54 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Tipje van Cutebritney nog:
http://www.sitro.nl/

Die hebben er ook best veel. Let wel op dat bepaalde domeinen erg duur zijn, omdat er bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn (bijvoobeeld dat je een vestiging in dat land moet hebben). Die moeten gecompenseerd worden.

Verwijderd

m0nk schreef op 17 September 2003 @ 16:49:
ik kwam laatst XXXXXXXXXX tegen waar je domeinnamen kan aanvragen per land, geloof dat ze elk land hebben die er is.. zelfs pre order voor .eu namen..
van eu.namen is op dit moment nog helemaal niet bekend onder welke rules deze uitgegeven gaan worden. (dus zaken als wie heeft meeste recht op ...)

conclusie pre order van eu.namen is onzin. (8>

• shlammod
  • Laatst online: 18-10-2024

shlammod

dus.... enzo....

ik meen dat je bij bit t wel kunt vragen, moet je ff een mailtje sturen naar sales apestaartje bit.nl (staat op de site)

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

Pagina: 1