ik wou graag linux een testen en dus heb ik via Partition Magic 8 door hme te vertellen dat ik nog een OS wou 2 nieuwe partities gemaakt (ext2 en swap) an een succes volle instalatie van linux wou ik graag weeer naar windows, maar wanneer ik de computer reboot laat Lilo me niet tussen linux of windows kiezen, alleen maar tussen linux, linux_.... (ben vergetenw at er stond) safemode(of zo iets) en floppy, maar geen windows dus!!!
via de PM8 rescue disk ben ik er achter gekomen dat Pm de windows partitie onzicht baar heeft gemaakt, nadat ik het weer zichtbaar heb gemaakt proveerde ik het weer, maar hou wou nog niet yoen ben ik naar configuratiescherm>opstartbeheer gegaan en daar op Opsoren geklikt, daar vond hij kenelijk 3 NT OSen
maar telkens bij een rebopot kwamen alleen de eeerste 4 opties naar boven
help!! anyone???
via de PM8 rescue disk ben ik er achter gekomen dat Pm de windows partitie onzicht baar heeft gemaakt, nadat ik het weer zichtbaar heb gemaakt proveerde ik het weer, maar hou wou nog niet yoen ben ik naar configuratiescherm>opstartbeheer gegaan en daar op Opsoren geklikt, daar vond hij kenelijk 3 NT OSen
help!! anyone???