AT-celeron bordje?

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Weet hier iemand een leuk AT-moederbord waar ik een celeron op kan prikken? Ik wil graag een celeron, maar het moet wel in m'n AT.
Of kan ik beter een p1'tje nemen?

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Celly is veeel sneller dan de snelste p1@233 mhz. Ik weet niet of er een AT celly bord bestaat, zal wel! maar ik zou het niet weten.
Ga voor een celly 566 of 600 en overclock deze naar 850 cq 900 mhz!!:9~

Verwijderd

Voor zover ik weet is er maar één bord van een gerenommeerd merk wat Slot-1 Baby AT borden op de markt bracht, namelijk Asus met de MEL-B of MEL-C (ja, ongelukkige namen :)). Dit waren bordjes gebaseerd op de Intel LX chipset in een Baby-AT formfactor. Maar die zijn om te beginnen al zwaar verouderd, ten tweede worden ze niet meer gemaakt, en ten derde zijn ze sowieso nooit in Nederland leverbaar geweest. Als ik jou was zou ik gewoon een mooi ATX kastje kopen, ben je voor 100 piek extra klaar.

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47
PcChips maakte ook (b)AT moederborden voor slot 1. O.a. www.intercom-mailorder.com leverde die bordjes.

edit:

Ja de bordjes bestaan inderdaad nog en ze verkopen ze ook nog!

Zie:
http://www.intercom-mailorder.com/onderdelen/mainbords.htm

Het zijn misschien niet de snelste borden en het is wat krap in een AT kast maar het past wel.

Verwijderd

ik heb een PcChips bordje onder mijn Celeron 500... tip : koop nooit zo'n ding :)

echt waar is niks

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik heb al 2 ATX'jes staan en heb die AT over met een K6 266 erin, maar die is zo slecht in 3D! Celeron niet toch? (P1 dan wel beter als K6?)

Moet gewoon iets goedkoops in die AT hebben dat een beetje 3D trekt, en niet als een k6(-2)

www.nintendocasemods.com

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 00:18
er....volgens mij is een k6-2 altijd nog sneller als een p1 233 mmx....en mijn k6-2 500@550 gaat sneller als de gemiddelde celeron die in "amerk" pc's word verkocht..

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Pagina: 1