Toon posts:

[XP] inlogprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om mijn pc thuis heb ik me xp zo ingesteld dat deze automatisch aanmeld zodat ik niet telken mijn wachtwoord hoef in te tikken. Nu startte ik echter vanochtend me pc op en krijg ik een rare melding over me register (sorry weet niet meer precies wat er stond). Maar nu kom het inloggen niet meer verder dan dat blauwe scherm voordat je windows xp inkomt. Als ik een aantal keer op ctrl alt del druk kom ik wel in taakbeheer. Ook kan ik nog gewoon in me register komen. (regedit)

Weet iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn?

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
kun je de fout melding niet op schrijven??? dan zou ik er meer over kunnen zeggen

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een melding over het register is niet echt duidelijk inderdaad.
Maar als je een aantal keer op CTRL + ALT + DEL drukt, zou je eerder in het 2000 style login scherm moeten komen? Dan kun je over het algemeen inloggen als administrator.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Probeer eens wat blackd zei. Wil dit, dan kun je proberen een systeem herstel uit te voeren. Ga zeker een paar dagen terug en probeer bij jezelf na te gaan welke veranderingen je eventueel nog hebt gemaakt voordat je dit probleem hebt gekregen.

Profile

Verwijderd

Je explorer is corrupt denk ik. Systemherstel uitproberen of veilige modus proberen.

Verwijderd

Topicstarter
heb gisteravond alleen babylon geinstalleerd voor de rest niks,

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 17:12:
heb gisteravond alleen babylon geinstalleerd voor de rest niks,
Ben je toevallig op niet direct vertrouwde internet sites geweest? Sommige sites willen weleens ongemerkt software installeren. Die software heeft misschien gezorgt voor corrupte files binnen Windows. Ik zeg hierbij dus niet dat het zo is, maar dat het wel een mogelijk probleem kan zijn waardoor het uberhaupt is ontstaan bij je.

Profile

Pagina: 1