Ik heb een functie gemaakt die alle directories van een bepaalde ftp server list en in array formaat returned. Het werkt wel goed alleen zit ik snel aan de het 30 seconden executie limiet. Ik weet dat ik dit kan verstellen maar dat vind ik geen oplossing voor het probleem.
Wat ik nu doe is dit:
-Ik haal van een bepaalde directory een rawlist op met behulp van ftp_rawlist.
-Deze transformeer ik tot een een uigebreidere array zodat ik de info makkelijk kan uitlezen.
-Daarna kijk ik of er een directory tussen zit, als dat zo is voeg ik hem toe aan de lijst en doe een recursieve call op deze directory om te kijken of daar nog directories in zitten.
Wat ik als optimalizatie(?) zou kunnen bedenken is eerst controleren of er bestanden/directories in een directory zitten en daarna pas, als er bestanden/directories in zitten, er een recursieve call op doen. Ik kan alleen geen functie vinden die me hierbij kan helpen.
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Wat ik nu doe is dit:
-Ik haal van een bepaalde directory een rawlist op met behulp van ftp_rawlist.
-Deze transformeer ik tot een een uigebreidere array zodat ik de info makkelijk kan uitlezen.
-Daarna kijk ik of er een directory tussen zit, als dat zo is voeg ik hem toe aan de lijst en doe een recursieve call op deze directory om te kijken of daar nog directories in zitten.
Wat ik als optimalizatie(?) zou kunnen bedenken is eerst controleren of er bestanden/directories in een directory zitten en daarna pas, als er bestanden/directories in zitten, er een recursieve call op doen. Ik kan alleen geen functie vinden die me hierbij kan helpen.
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?