Toon posts:

POST vars doorgeven zonder <form> tag

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus POST variabelen naar de volgende pagina doorsturen, zonder een <form> tag te gebruiken, want dat heeft hetzelfde effect voor de opmaak als een <p> tag.

GET variabelen zijn geen keuze, want het gaat om een vote scriptje, en dan wil ik de link zo kort mogelijk houden, en geen mogelijkheid om die votelink aan andere te geven zodat die automatisch voten zo gauw ze naar die link surfen..

heeft iemand ondertussen een oplossing?
offtopic:
het vorige -gezochte- topic werd gesloten om de volgende reden:
Is het mogelijk POST te gebruiken in <A>-tags?
HTML zit na ruim 3 jaar niet meer in Programming & Webscripting, doe maar iets nieuws in Webdesign & Graphics
mijn excuus maar had niet naar het forum gekeken, enkel naar de vraag :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Je kan volgens mij wel een POST request doen mbv het XMLhttp object, maar dat zal ws alleen in IE (en met wat aanpassingen in Mozilla) werken. Beter is denk ik om toch gebruik te maken van een form. Het form invisible maken en mbv javascript submitten is echt niet zo moeilijk te realiseren...

Intentionally left blank

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Wat jij zoekt is dit:
HTML:
1
<form style="display:inline;">

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

tsja, of margins gewoon op 0 zetten ofzo. Ik heb echter geen flauw idee wat TS precies wil bereiken. Ik vermoed dat hij gewoon een aantal linkjes wil laten zien en als je op 1 van die linkjes klikt er 'gestemt' wordt. Dan zal hij toch wel iets met javascript moeten gaan doen als het via een formulier moet...

anyway, toch wel een basic vraag dit. Ik neem aan dat TS er zo verder wel uit moet komen :)

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 17-09-2003 16:17 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.