Monitor trilt een beetje

Pagina: 1
Acties:

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
Sinds gisteren trilt me monitor af en toe een beetje, het duurt maar 2 sec ofzo dan is het weer weg..en na een tijdje gebeurt het weer, dat kan na 2min of 2 uur zijn :/
ding staat er al 2 maanden en dit is de eerste keer dat ik het merk...kan dit betekenen dat me monitortje dood aan het gaan is :'(
Het gaat om een Iyama HM703UTA BK (Vision master pro 413)

(kan de bon niet meer vinden :X dus terug brengen kan ook nie echt :/ )
8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpiefox op 17-09-2003 15:33 ]

The first casualty in war is always the truth...

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Als je het serienummer hebt is toch ook voldoende? Om dat ding ter RMA op te sturen.
Weet ik ook niet zeker. :X

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

dat had mijn monitor ook afentoe in het begin.
achteraf gebleken was het de koelkast de flink wat rotzooi het electriciteitsnet opstuurde.
zodraa de koelmotor aansloeg had ik storing op mijn monitor.
andere monitoren hier op mijn kamer hadden geen probleem hiermee.
blijkbaar is deze iiyama er gevoelig voor.

kijk dus eens of je een vast patroon kan vinden, als je koelkast aan het koelen is.
als iemand een stofzuiger aanzet.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
2 maanden lang werkte dat ding zonder probs :? en der is thuis niks veranderd :/ zou ie dan opeens wel (extra)gevoelig zijn voor magnetische velden ofzo :?
==========
edit:
Ben erachter gekomen dat het aan de rechter helft erger is dan de linker kant :S, de het lijkt zich ook uit te breiden ofzo :/

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpiefox op 17-09-2003 18:19 ]

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

kzou gewoon ff van plaats veranderen, zie je snel genoeg of minder, erger of weg is.

Verwijderd

Je kunt met alleen een serienummer idd je hardware rma terug sturen... Magnetisch veld : magnetron, radio, tv en ander apparateur. Zelfs een magneetje voor op een koelkast. Misschien is de buurman een geheime zender begonnen.

grtz. Scribbly (metro)
Pagina: 1