Toon posts:

beste websites voor games/vraagje DAP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie nu eigenlijk de beste website vinden voor previews/reviews voor een game. Zelf ga ik voor deze dingen altijd naar gamespot.com, maar misschien weten jullie een betere? (zowel nationaal als int. nationaal)

Verder wil ik nog ff iets vragen over DAP (geen zin om hier een apart topic voor te gaan typen. Het zit zo: Als ik een demo wil downloaden hangt DAP soms als hij die file inelkaar gaat zetten (weet nie precies hoe dat heet, maar er staat dan "please wait" in de taakbalk. Hoe kan dit?, en hoe is dat te verhelpen.?

bedankt!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

meestal kijk ik bij www.gamers.nl en www.avault.com voor reviews

de oude versie dap (da dus) was zeer snel op mijn oude p120 maar sinds DAP er is trekt hij het niet meer dus al weet ik je system specs dan kan ik tenminste zeggen waaraan het aan ligt. nu kan ik alleen zeggen dat DAP nogal een goede processor + minsten64mb geheugen + HD nodig heeft

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

sorry voor de taalfouten maar ik bedoel dus aardig wat geheugen en een snelle HD is aan te bevelen voor DAP

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Ga eens kijken op www.games.hccnet.nl

Binnenkort word de site ook nog eens uitgebreid.!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als ik hier iets neer zou zetten zou het verdacht veel op spam lijken.

Hint: Kijk in mijn profile.

Hint 2: De layout moet nog vernieuwd worden en daar zijn we hard mee bezig.

[ edit ]

Gamespot vindt ik altijd errug commercieel :r ingesteld.

[ /edit ]

Verwijderd

Stomped en voodooextreme gebruik ik.
Pagina: 1