Toon posts:

FTP server en DAP

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ftp opgezet met Serv-U
maar ik wil graag dat mensen met down acc. sneller kunnen downen, maar hoe stel ik dit in (als het uberhaupt kan) ? Gewoon downen met DAP wil wel, maar ik bedoel dus dat hij het opsplitst in meerdere delen :)

Verwijderd

Topic is al gemeld voor je.. Heb je de meeste FAQ's al eens doorgelezen eer je hier een topic post etc etc ?

Overigens kan je volgens mij ook beter je vragen formuleren..

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 15:21:
Gewoon downen met DAP wil wel, maar ik bedoel dus dat hij het opsplitst in meerdere delen :)
zorgen dat users meerdere connecties kunnen maken, want ik neem aan dat serv-u resume ondersteund.
offtopic:
nuttig om dat te melden IN een post :/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 15:23:
Topic is al gemeld voor je.. Heb je de meeste FAQ's al eens doorgelezen eer je hier een topic post etc etc ?

Overigens kan je volgens mij ook beter je vragen formuleren..
altijd weer hetzelfde (irritante) verhaal, wat boeit het nou dat er eens een topicje 2x staat :X als ik antwoord heb, zakt hij tog automatisch wel weg (8>

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit is gewoon een kwestie van logisch nadenken.

Wat gebeurd er bij download acc. ? Juist, er worden meerdere downloads opgezet. Bij standaard downloaden wordt er 1 download gebruikt. Om mensen met een download acc. dus sneller te laten downloaden, moet je per download / connectie de snelheid limiteren.

En dit staat overigens ook in de manual :)

Dit topic is gesloten.