Toon posts:

favicon na 2 dagen weer pleite

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met hulp van de GOT search een tijd geleden een favicon gemaakt voor mijn site, welke het prima deed. Na een aantal dagen echter doet hij het niet meer, terwijl ik niets veranderd heb.

Het icon (juiste afmeting) staat in de root (waar hij altijd gestaan heeft, en waar hij het gedaan heeft)
Mijn pagina's beginnen met;
<LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://www.mijnsite.nl/favicon.ico">

Iemand een idee hoe dit kan, of hoe ik het verhelp?

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 12:45

slm

heeft geloof ik met caching van internet files te maken. Als je de cache leegmaakt (of als hij volloopt) zijn je favicons geloof ik verdwenen. Het is voor IE een van de meest onstabiele dingen die je maar kan vinden. Volgens mij werkt het wel beter in Mozilla.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Voor zover ik weet werkt het alleen als die site ook in je favorieten staat. Das ook de enige manier waarop het bij mij heeft gewerkt.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

De site moet idd in je Favorieten staan, anders werkt het niet.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 11:56

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

het is een probleem met Internet Explorer (versies 5.5 en 6.0, oudere versies ondersteunen geen favicons), behalve een andere browser nemen kun je er niets aan doen, Mozilla en Phoenix hebben er geen last van.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:52

shlammod

dus.... enzo....

Dark Blue schreef op 18 September 2003 @ 11:09:
De site moet idd in je Favorieten staan, anders werkt het niet.
Moet deze dan in je 'root' staan van je Favorieten of mag t ook in een folder.

Ik weet wel dat als je in je URL-balk de naam van een Favoriet typt deze ook werkt als link (in IE dan)

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

Pagina: 1