Toon posts:

[canon LBP 1760] print problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier het volgende probleem. Deze printer die aangesloten is op het netwerk, wil niet meer het euro teken uitprinten via een NT4 werkstation.

Normaliter staat er wel een optie truetype als bitmap, maar die kan ik bij deze instellingen nergens vinden.

Heeft iemand van jullie misschien een idee, nieuwe drivers helpen helaas ook niks, dat heb ik zojuist geprobeerd. _/-\o_

• Kaneda Mishima
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-07-2025
Canon LBP1760, is zelfde engine als de HP4000.
Oftewel je heb te weinig geheugen, of je heb een Euro-simm nodig!
Maar probeer eerst eens te printer rechtstreeks! Dan weet je of het in de driver zit of de printer!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie, maar door ziekte niet in de gelegenheid geweest.
Rechtstreeks printen wil verder wel, hij print verder ook goed, maar zodra ik dus een document in het Russisch wil afdrukken dan gaat hij over zijn nek
Kaneda Mishima schreef op 17 September 2003 @ 15:35:
Canon LBP1760, is zelfde engine als de HP4000.
Oftewel je heb te weinig geheugen, of je heb een Euro-simm nodig!
Maar probeer eerst eens te printer rechtstreeks! Dan weet je of het in de driver zit of de printer!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:42

Orac

Ik mis je papa.

Je hebt de nieuwste driver zeg je. Dan zou het moeten werken als je de volgende settings doet: properties, printing defaults, quality tab, daar de objective veranderen van Text/Table naar Pulications. Lukt het niet dan Canon helpdesk bellen. Ik neem aan dat je het over de PCL5e driver hebt...