Reclame op de frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Een tijdje geleden werd er een groot vierkant reclameblok tussen de nieuwspostings gezet. Irritant maar aanvaardbaar. Een tijdje later is er een mededeling gekomen (als ik het me goed herinner) dat deze reclame niet in de headlines van 'vandaag' zou verschijnen maar in die van 'gisteren'.

Een tijdje ging het goed. Maar gister had ik weer van die vervelende blokken reclame in de headlines en vandaag een bijna schermvullende van HP. De gebruikelijke reclame en die in de headlines kan ik nog inkomen, maar een soort popup die je moet wegklikken is tot daar aan toe. Snel wegwezen met dat ding dus....

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Neem een abonnement. Dan ben je ervan af en heeft T.net de inkomsten.

Zie ook de gesloten topics hieronder :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Abonnementen zijn leuk en aardig maar je kan toch moeilijk overal een abo op nemen.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Check dit topic (Advertentiebeleid op Tweakers.net) en alle andere slotjes over advertenties onderin TFF even :). Ik verwacht dat dat genoeg duidelijk zal maken.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FendtVario schreef op 17 September 2003 @ 14:38:
Abonnementen zijn leuk en aardig maar je kan toch moeilijk overal een abo op nemen.
Klopt, dan zit je dus vast aan de andere financieringsmogelijkheden van T.net. Die keuze is aan jou. Maar als je ergens gratis gebruik van maakt heb je natuurlijk weinig in de melk te brokkelen over wat wel en niet kan.
Er moet geld in de la komen, T.net wil dit zo weinig mogelijk op de FP, maar als het een goede aanbieding is zullen ze in deze, economisch wat moeilijkere, tijden toch wel moeten accepteren.

Maar dat het soms best irriterend is is natuurlijk waar, maar er valt weinig/niks tegen te doen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Niets meer aan toe te voegen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.