Owkee.. Ik stop met zeuren over de veiligheid en ga er maar van uit dat het goed komt

't heeft ook eigenlijk weinig zin via een forum.
Ohja de demo van light jockey daar was iets mee. Ik geloof dat je niet kon opslaan ofzo. Het is een tijd geleden dat ik daarmee aan het stoeien geweest ben.
Het is geen "demo" maar de volledige versie die je download. De software werkt alleen samen met de Martin hardware (de daadwerkelijke DMX-interface, verkrijgbaar diverse smaken en grottes, o.a. USB en PCI) en daar verdient Martin zijn geld mee. Ik gebruik hier overigens de ISA-"DJ version" (512 ch. in/512 ch. out)
De harware wordt dus eigenlijk als een soort dongle gebruikt, zonder DMX-interface kun je immers niets daadwerkelijk uitvoeren.
offtopic:
Ik denk dat je in de war bent met een van hun andere software-paketten als ShowDesigner of ProScienium DMX, misschien dat daar wel demo- en normale versie's van bestaan.
Waar je wel even op moet letten is de versie: Userlib's van een oude naar een nieuwe versie van LJ overzetten gaat probleemloos, andersom
kan een probleem opleveren omdat er mogelijk gebruikte functies ontbreken in een oude versie.
Even checken met je leverancier dus.
Het is even gedoe om je scene in de offline-visualizer goed in te stellen, maar daarna kun je redelijk gemakkelijk offline programmeren. Ik heb hier zelf lekker luxe een dual-monitor setup voor, met maar een monitor zul je wel veel moeten switchen.
Als laatste maar even
link een plaatje uit de OV - dan zie je het idee een beetje.