[LAN] Xielan, lan-party Mierlo, 24, 25 & 26 oktober

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Xielan

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.verbeek13/Temp/XieniX.gif

Op 24, 25 & 26 Oktober organiseert Xienix z'n eerste LAN-Party in Mierlo, Noord-Brabant, en wordt hierin bijgestaan door het SWM uit Mierlo. Xielan begint om vrijdag 17.00 en eindigt op zondag 17.00. Dit is dus 48 uur non-stop gaming en fun.

Lokatie en omgeving

Xielan zal gehouden worden in partycentrum 'Den Heuvel' in Mierlo (boerengat in Noord-Brabant, omgeving Eindhoven :P ), welke bekend staat om zijn ruime sfeervolle zaal en goede faciliteiten. Zo zullen er ruime zitplaatsen zijn voor onze deelnemers, zal er een apart gelegen slaapzaal zijn, en er zijn voldoende toiletten en zelfs douches. Binnen 5min loopafstand zitten 2 winkelcentra en diverse eetgelegenheden. Er zit een café direct tegen de zaal aan, en als je de deur uitloopt dan zit er direct links een cafetaria en aan de andere kant een tankstation met een groot parkeerterrein. Eetgelegenheden zijn er dus meer dan genoeg, en ook nog eens allemaal verschillende: van pizzeria tot chinees, van shoarmaboer tot Griek en van frietzaak tot restaurant, je kunt het zo gek nog niet bedenken.

Plaatsen

Er is plaats voor max. 130 deelnemers. Dus hoe meer deelnemers, hoe liever, maar we mikken op minimaal 60 deelnemers :)
Momenteel hebben we ongeveer 40 inschrijvingen, en kan ik al melden dat we een Engelsman, en enkele Denen, Zweden en Duitsers op bezoek krijgen :)
Zelfs enkele vrouwen :+

Kosten en clankorting

De kosten bedragen 15 euro bij vooruitbetaling, en 20 euro aan de deur.

Om het voor clans extra aantrekkelijk te maken om naar Xielan te komen, hebben wij besloten om clankorting in te voeren. Clans die met 5 of meer personen naar Xielan komen krijgen 2,50 euro per persoon korting. Dit geldt echter alleen als men vooruitbetaalt. Hieronder vind je de voorwaarden, die ook terug te vinden zijn op onze site op de 'inschrijven' pagina.
- De clan moet met 5 of meer deelnemers zijn aangemeld.
- Deze 5 of meer clanleden moeten vooruitbetalen.
- De korting wordt op 24 oktober 2003 contant teruggegeven bij aanmelding in de zaal. Dit gebeurt alleen indien er ook daadwerkelijk 5 of meer clanleden deelnemen aan Xielan.
Deze korting geld uiteraard ook voor 'gelegenheids clans' :)

Netwerk en compo's

Het netwerk zal verzorgd worden door ProNetworks en er zullen diverse compo's gehouden worden, waarmee natuurlijk leuke prijzen te winnen zijn. De gameservers die we draaien zullen zeer divers zijn, van het alom bekende Counter-Strike en Battlefield 1942, tot het iets minder bekende Day of Defeat en Quake 3 Freeze Rail. Hiernaast zullen er natuurlijk ook nog andere gameservers draaien, zoals UT2003, MOH:AA, Q3 en anderen zodat er voor iedereen wat naar zijn gading is.

Er zal zeker een Counter-Strike compo en een Quake 3 (freeze) compo gehouden worden. Voor andere compo's houden we natuurlijk nog een gaatje open, en zullen we afgaan op de polls op ons forum en ter plekke op het intranet. Met alle compo's zullen leuke prijzen te winnen zijn. Welke prijzen dit zijn houden we nog even geheim.

Servers

Zoals gezegd zullen er meer als voldoende gameservers aanwezig zijn. Natuurlijk is het ook mogelijk om je eigen server mee te brengen. Dit dien je echter wel van te voren aan te geven bij ons, zodat wij hiermee rekening kunnen houden :)

Promotie

We hebben natuurlijk ook gedacht aan goede promotie overal. We hebben daarom flyers en posters laten drukken en zijn nu nog bezig deze te verspreiden. We hebben ook al met een artikel in het Eindhovens Dagblad gestaan (16-9-03), en we zijn ook al op Royaal TV geweest met onze advertenties. (klik hier voor het volledige artikel) Afgelopen week zijn we ook in de uitzending geweest bij Omroep Brabant op de radio, en we komen ook nog een keer op de radio bij radio Decibel met onze 'one minute of fame' :P
Naast dit alles zullen we ook nog verschijnen in andere bladen en kranten.

Dit zijn onze flyers die we hebben laten drukken (5000 stuks :P ):
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.verbeek13/Temp/Xielan_flyer_front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.verbeek13/Temp/Xielan_flyer_back.jpg
helaas 1 klein typefoutje erop ;(
hier kwamen we pas achter nadat ze gedrukt waren

Tot slot

Ik hoop natuurlijk wat GOTters te mogen verwelkomen op onze eerste lan :)
Het draait op onze LAN vooral om de gezelligheid en het plezier.
Meer informatie kun je vinden op www.xielan.nl, of op ons forum
Mailen/ICQen kan ook :)

Voor deze thread had ik toestemming gekregen van: M@NIC, dus bij deze nog ff: bedankt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 17-09-2003 14:07 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/Xielan_flyer_back.jpeg
:*

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 14:10 ]

• Xienix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04-2022
Hey wat leuk.... fans

Mierlo is iets te ver voor mij maar iig veel succes met je eerste lan.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
lol @ XieniX :D
ziet er leuk uit.. helaar beetje te ver..
btw crash.. bekende layout ;) zo ken ik nog 2 topics :>

Bier, Whiskey en Metal!!

• Crash
Xienix schreef op 17 september 2003 @ 20:16:
Hey wat leuk.... fans

Mierlo is iets te ver voor mij maar iig veel succes met je eerste lan.
lol, nooit gedacht dat iemand met zo'n nick rond zou lopen :P
Lord_Mithril schreef op 17 september 2003 @ 20:59:
lol @ XieniX :D
ziet er leuk uit.. helaar beetje te ver..
btw crash.. bekende layout ;) zo ken ik nog 2 topics :>
ik heb idd een beetje bij jou afgekeken O-) ;)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003

BioHazard

*\o/*

Ik en 2 vrienden van mij gaan na het weekend maar even inschrijven dan! :P Wonen 2 ervan in Helmond en eentje komt er uit Zeeland. Onze eerste LAN! :o

• Crash
hey Bi0Hazard, ik had al zo'n vermoeden dat je ook op GoT rondhing :P
maar zoals al gezegd op ons eigen forum: het wordt dikke lol, en er komen genoeg 'ervaren' en 'onervaren' LANners

het wordt iig zeer gezellig en leuk als het aan ons ligt :)

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 21-09-2003 12:58 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hehe, ok dan ! :)

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

ziet er leuk uit. denk wel dat ik rond die tijd kan, tis ook nog eens lekker dichtbij :P
dalijk eens vragen of mn vaste "lan-m8" ook zin heeft ;)

• s.Zero
  • Laatst online: 07-04-2021
Phobos schreef op 21 september 2003 @ 15:57:
ziet er leuk uit. denk wel dat ik rond die tijd kan, tis ook nog eens lekker dichtbij :P
dalijk eens vragen of mn vaste "lan-m8" ook zin heeft ;)
Hmmz... :Y) Mij best! Ziet er cool uit, en is toch in de buurt... (Veldhoven) Kijken of ik dan kan etc. En nog wat meer gasten mee kan krijgen van hier in de buurt :9~ UT \o/

• Crash
s.Zero schreef op 21 September 2003 @ 16:17:
[...]

Hmmz... :Y) Mij best! Ziet er cool uit, en is toch in de buurt... (Veldhoven) Kijken of ik dan kan etc. En nog wat meer gasten mee kan krijgen van hier in de buurt :9~ UT \o/
dan is het mischien ook verstandig om door te geven dat we clankorting geven :)
zie ook deze pagina
ik hoop jullie iig te zien op Xielan, liefst met meerdere clanleden :)

hoe meer GoTters, hoe leuker :P

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 21-09-2003 18:16 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Jammer genoeg kon ik er geen 5 regelen hehe!

• Crash
Bi0Hazard schreef op 21 september 2003 @ 18:50:
Jammer genoeg kon ik er geen 5 regelen hehe!
das idd wel jammer, gewoon nog ff vrienden en familie en andere buurtbewoners lastig gaan vallen en overhalen (lees: dwingen >:) ) om naar Xielan te komen :P

Verwijderd

Hey hier ga ik ook heen.

Ikke zonder clan. Dus voor mij heen clankorting.
lijkt me echt wel gaaf hoor. Zo'n LAN party.
we hebben een geluk.
in plaats van 48 uur hebben we 49 uur want klok word verzet :)
Pagina: 1