Ik zal even kort uitleggen waar het om gaat. Ik ben bezig met een project waarin ik een systeem wil maken waarmee ik track & trace gegevens van bepaalde zendingen kan ophalen dmv het track & trace systeem van http://www.tnt.com/country/nl_nl.html Dit wil ik gaan integreren op onze eigen website, zodat de klanten niet kunnen zien dat het via TNT gaat. Ik heb een stukje code van de website gehaald waarvan ik denk dat het de track & trace gegevens ophaald.
<form method="post" action="/webtracker/tracking.do?respLang=nl&respCountry=NL&genericSiteIdent=">
<p><label for="consignment"><span class="highlight">vrachtbriefnummer</span></label> <input type="radio" name="searchType" id="consignment" value="CON" checked="checked" /> <label for="reference"><span class="highlight">referentie</span></label> <input type="radio" name="searchType" id="reference" value="REF" /><br />
<textarea name="cons" class="input" cols="19" rows="4" wrap="physical"></textarea>
<br /><br />
<div align="right">
<input value="nl" name="respLang" type="hidden" />
<input value="NL" name="respCountry" type="hidden" />
<input value="1" name="page" type="hidden" />
<input value="1" name="sourceID" type="hidden" />
<input value="ww" name="sourceCountry" type="hidden" />
<input value="" name="plazakey" type="hidden" />
<input value="" name="refs" type="hidden" />
<input value="GEN" name="requesttype" type="hidden" />
<input value="1" name="navigation" type="hidden" />
<input class="buttonimage" id="tracksubmit" type="image" src="/corporate/images/az/nav_icon_t.gif" width="22" height="16" /><span class="submitlabel"><label for="tracksubmit">Traceer uw zending</label></span>
</div>
</form>
Ik heb mezelf al even op een spoedcursus JavaScript getracteerd, om mijn kennis een beetje op te poetsen. Kan iemand mij een paar tips geven die mij helpen om dit op te lossen?
<form method="post" action="/webtracker/tracking.do?respLang=nl&respCountry=NL&genericSiteIdent=">
<p><label for="consignment"><span class="highlight">vrachtbriefnummer</span></label> <input type="radio" name="searchType" id="consignment" value="CON" checked="checked" /> <label for="reference"><span class="highlight">referentie</span></label> <input type="radio" name="searchType" id="reference" value="REF" /><br />
<textarea name="cons" class="input" cols="19" rows="4" wrap="physical"></textarea>
<br /><br />
<div align="right">
<input value="nl" name="respLang" type="hidden" />
<input value="NL" name="respCountry" type="hidden" />
<input value="1" name="page" type="hidden" />
<input value="1" name="sourceID" type="hidden" />
<input value="ww" name="sourceCountry" type="hidden" />
<input value="" name="plazakey" type="hidden" />
<input value="" name="refs" type="hidden" />
<input value="GEN" name="requesttype" type="hidden" />
<input value="1" name="navigation" type="hidden" />
<input class="buttonimage" id="tracksubmit" type="image" src="/corporate/images/az/nav_icon_t.gif" width="22" height="16" /><span class="submitlabel"><label for="tracksubmit">Traceer uw zending</label></span>
</div>
</form>
Ik heb mezelf al even op een spoedcursus JavaScript getracteerd, om mijn kennis een beetje op te poetsen. Kan iemand mij een paar tips geven die mij helpen om dit op te lossen?
[ Voor 52% gewijzigd door C@SP op 17-09-2003 13:54 ]
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"