Hallo mensen, ik heb alweer is een probleempje....ik heb nu eindelijk voor mekaar dat ik film kan opnemen van me videorecorder naar pc. ik heb dat dus nu tot zover voor mekaar en heb nu een bestandje mpeg (kan het met mediaplayer afspelen werkt fijn) alleen nu wil ik die nog op dvd hebben. en via het programma branden waarmee ik het gemaakt heb wil het niet (MAGIX video Deluxe) maar ik had dus een vraagje hoe krijg ik het nu in vredesnaam op DVD? ik heb al hier de topics rondgesnuffeld en op google maar ik wordt er niet veel wijzer van
kan wel komen omdat ik een redelijk noob ben op dit gebied maarja....misschien iemand een idee? kheb nero ook wel alleen dan moet ik dvdbestandjes hebben en hij pakt die mpeg niet gewoon. verder iemand suggesties?
Verwijderd
http://www.dvdrhelp.com/author
http://www.dvdrhelp.com/convert
Welke eigenschappen heeft die MPEG stream?
http://www.dvdrhelp.com/convert
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 11:34 ]
--> wat bedoel je hiermee, en hoe kan ik het bekijken?
kan het trouwens ook wel opslaan als avi of dv-avi(weenie wat dat is..maarja kan wel) en quicktime ...misschien dat dat makkelijker is?
--> wat bedoel je hiermee, en hoe kan ik het bekijken?
kan het trouwens ook wel opslaan als avi of dv-avi(weenie wat dat is..maarja kan wel) en quicktime ...misschien dat dat makkelijker is?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 11:44 ]
als het echt mpeg1 is kan je hem gewoon meteen als vcd burnen met o.a nero.
Als het een of ander fout formaat is wat zich niet aan de mpeg1 specificaties houd niet
Als het een of ander fout formaat is wat zich niet aan de mpeg1 specificaties houd niet
[ Voor 39% gewijzigd door Max|Burn op 17-09-2003 12:57 ]
vcd is toch gewoon op een cd-r als ik het goed heb? maar ik moet het op een dvd'tje hebben....:\ dat moet toch gewoon willen
dat moet idd willen ja kan je dat niet met nero 6 doen dan??
Wat je zou kunnen doen is je video eerst omzetten naar SVCD = betere kwaliteit vervolgens moet je die svcd "demuxen" naar een M2v bestand , als je dat hebt gedaan kan je met dvdmaestro je m2v file laden en omzetten naar *.vob files
Suc6!
PS Guides staan wel op www.doom9.org , en DVD maetro is geen gratis programma en wordt ook niet meer gemaakt , dus je zou hem even moeten "lenen" van iemand
Suc6!
PS Guides staan wel op www.doom9.org , en DVD maetro is geen gratis programma en wordt ook niet meer gemaakt , dus je zou hem even moeten "lenen" van iemand
[ Voor 21% gewijzigd door Possible op 17-09-2003 13:17 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
uhm....nee want die pakt geen mpeg1...het moet vob (etc..) zijn, anders zegt nero nee...Bikkel-Rulez schreef op 17 September 2003 @ 13:13:
dat moet idd willen ja kan je dat niet met nero 6 doen dan??
wat als ik nou de volledige versie van TMPGEnc "leen" van iemand?... kan het dan wel?Possible schreef op 17 September 2003 @ 13:16:
Wat je zou kunnen doen is je video eerst omzetten naar SVCD = betere kwaliteit vervolgens moet je die svcd "demuxen" naar een M2v bestand , als je dat hebt gedaan kan je met dvdmaestro je m2v file laden en omzetten naar *.vob files
Suc6!
ehmz volgens mij kan je met de trial versie ook gewoon een m2v file maken van een vcd hoor weet het niet zeker maar zal vanmiddag wel even bekijken zit nu op stage en heb nu pause dus mooie tijd om eventjes te gotten
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Waarom wil je van een MPEG1-bestand een DVD maken en geen VCD? Is redelijk zinloos.
Kijk anders eens op de links die euss geeft.
Kijk anders eens op de links die euss geeft.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Het is me eindelijk gelukt dankzij een mengelmoes van alles wat ik hiero opgedaan heb
dankt jullie allen! vanaf zaterdag al aan het knooien...inderdaad redelijk zinloos Tachyon maarja als ik het wil dan wil ik het:P ...
Pagina: 1