Toon posts:

No cable, no ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net ff een Primafoon winkel in gekuierd om te vragen wanneer hier (Woerden) ADSL aangesloten wordt.... (Is vragen naar de bekende weg, I know) Vertelde die verkoper daar dat KPN eerst gebieden MET kabel aan gaat sluiten.... :(

In kabelloze gebieden is de vraag naar dat soort diensten toch veel groter of snap ik het nou niet?? Al met al een trieste mededeling waar ik niet echt vrolijker van wordt... Nou maar hopen dat flat rate nog wat uit gaat brengen binnenkort....

Verwijderd

of verhuizen he :7

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 december 2000 12:31 schreef the_undertaker het volgende:
of verhuizen he :7
duh

Verwijderd

Met ADSL kun je misschien beter toch nog ff wachten. Ik heb ADSL en best vaak problemen omdat ze nog in ontwikkeling zijn met bepaalde dingen.

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 21:22
Het is beter als niet anders had jij het ook niet genomen! :o

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Helemaal leuk wordt het als je bij cistron kijkt voor Woerden en omgeving...

Bij de postcode check is er (natuurlijk) nog niets bekend.

Maar als je dan bij HELPDESK >> FAQ kijkt staat Woerden wel weer in de planning... Vaag allemaal.

Enige optie hier is digistream of tweeweg satelliet, beiden zijn veel te duur om ook maar een moment te overwegen. :(

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

Verwijderd

Topicstarter
Was is digistream eigenlijk precies dan???? Ik heb net trouwens voor de zoveelste keer een zeikmeeltje richting de casema mail server gestuurd....

• Bluestorm
Digistream is een huurlijn. Prijzen beginnen rond de 1500,- per maand voor 64kbs, dus absoluut niet aantrekkelijk.

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 december 2000 15:17 schreef Bluestorm het volgende:
Digistream is een huurlijn. Prijzen beginnen rond de 1500,- per maand voor 64kbs, dus absoluut niet aantrekkelijk.
*zucht*

1500 pieken.... Als ik het goed begrijp rolt Cistron haar eigen glasvezelnetwerk uit.. Misschien dat arme Woerdenaren hier mee van kunnen profiteren...

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

"tweeweg satelliet"

Ben je gek ofzo, bouw je ook meeteen een centrale in je tuin of wat.

Weet je niet hoeveel stroom dat kost om een schotel ook te laten zenden??
zouden je ouders een de buurt blij mee zijn...
(flikkerende lampen) kijk de buurjongen zit ook weer op het internet (flikkerende lamp)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Duh.. Daarom staat er ook bij dat dat niet aantrekkelijk is... |:(

• Bluestorm
Op zondag 03 december 2000 15:41 schreef blijhoofd_bennie het volgende:

"tweeweg satelliet"

Ben je gek ofzo, bouw je ook meeteen een centrale in je tuin of wat.

Weet je niet hoeveel stroom dat kost om een schotel ook te laten zenden??
zouden je ouders een de buurt blij mee zijn...
Zo gek is het niet hoor. Kijk maar bij Bysky. (of ision maar daar staan geen prijzen)
150 euro voor 200MB per maand downstream.
Daar kun je natuurlijk nauwelijks mee internetten. Het is gewoon veel te duur, maar gek?... Nee, dat niet. (zo groot is een 90cm schotel ook weer niet hoor)

Pagina: 1