[win2k] opeens user restrictions ??

Pagina: 1
Acties:

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 21:28

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Topicstarter
Raar probleem, sinds 2 dagen heb ik een probleem.
Ik merkte het voor het eerst toen ik in IE onder tools/internet options wou gebruiken.

Dan krijg ik een promt waarin iets staat als :not allowed due to user restrictions.
raar, want ik ben als administrator ingelogd, sterker nog er is op mijn systeem nog maar 1 andere user, die ook administrator is.
Ik dacht aan mischien een virus, dus de scanner laten lopen...niets
maar toen merkte ik dat de scanner (avg) zichzelf niet kon updaten (de file is 7 september).
windows update proberen te draaien (mischien een nieuwe patch ?) maar die werkt ook net (unknown error).
Ik heb de security policy nagekeken, niks vreemds aan de hand, er draaien geen rare services en ik kan via google of de ms knowledge base en got search niet echt iets vnden ??
iemand een idee ?

Beste film ooit

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:08

Dennahz

Life feels like hell should.

Misschien kan je even online scannen via housecall.nl?

Twitter

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
krijgt die andere administrator de zelfde fout melding als jou dan?

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 21:28

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Topicstarter
Ik zit op het moment niet thuis, dus kan niet scannen,
de andere user had ik al weg gesmeten, en ik ben echt met de loginnaam administrator ingelogt.

Ook zitik achter een redelijk geconfigureerde router, dus zomaar komt er niemand in

\edit
Ben ondertussen thuis geweest, online gescanned en niks aan de hand volgens de scanner, mijn AVG kan ook weer connecten, maar heeft geen updates.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/error_user2.jpg

is de melding

[ Voor 59% gewijzigd door soepkip op 17-09-2003 21:39 ]

Beste film ooit