Toon posts:

MP3 Speler, Compact Flash, FM, Backup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ja ik weet er zijn al genoeg topics over MP3 spelers maar een echt antwoord op mijn vraag kan ik niet vinden. Ja of ze zijn ouder dan een jaar.

Dus hier mijn vraag
Ik zoek een mp3 speler, hoeft geen schoonheidsprijs te hebben als ik maar niet het gevoel heb met een koelkast rond te lopen.
EN........
- moet compact flash kaartjes tot zich kunnen nemem
- moet minimaal mp3 en MWA kunnen afspelen
- update-baar zou leuk zijn
- als backup medium kunnen fungeren (bestandjes)
- FM radio
- vergeet ik nog iets ?

Dus .. . . . . vertel het me maar.

Zelf dacht ik aan de Frontier NEX IIe, maar ik hoorde dat deze alleen in het wit te krijgen is en dat er veel nadelen aan zitten.

Ik hoor het graag !!

Thanxs !

Verwijderd

denk dat het ook belangrijk is dat je vertelt hoeveel geheugen je wil
dit vind ik persoonlijk het belangrijkst

Verwijderd

Topicstarter
Nou als hij compact flash aankan mag ik toch hopen dat hij tot 1 gig kan hebben.

Verwijderd

Ik zelf zit me een breuk te zoeken waar de Muvo2-X trainer te koop is in Nederland.
Speelt MP3 en WMA af. Zit een geheugen van 512 Mb (of 1 gig) in!

Info: en specs: http://edgereview.com/ata...cfm?Category=audio&ID=457

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 15:48

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ik heb sinds gisteren de Nex ia, die doet alles wat je opnoemde. het is echt een mooi apparaatje, alleen de radio ontvangst is zo goed als niet bestaand. er zit wel een tuner op maar hij ontvangt niks. dit is een probleem wat eigenlijk alle mp3 spelers met radio hebben.

de Nex ia is wel iets groter en zwaarder dan bijv. de Dyne Tuny II of de iBead, maar dat vind ik persoonlijk geen punt. het apparaat is net zo dik als, en iets lichter en een stuk korter dan mijn telefoon (Nokia 3310). hij is wel ietsje breder.
op internet lijkt ie heel lelijk, maar in het echt valt dit wel mee :)

verdere nadelen heb ik nog niet ondervonden en ik heb hem in die 2 dagen toch al veel gebruikt. wel is het CF klepje een beetje krakkemikkig maar dat zou alleen problemen kunnen opleveren op het moment dat je flash kaartjes wisselt. en het hoesje moest ff wat uitrekken voordat de speler er helemaal inpaste. maar dat zijn imho kleinigheidjes :)

de geluidskwaliteit is erg goed (ik heb een goeie Sony nektelefoon met koperen plug), zowel wat afspelen als opnemen (voice recorder) betreft.

[ Voor 30% gewijzigd door Not Pingu op 17-09-2003 16:20 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.