[Outlook]Taken en submappen delen

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 29171

Topicstarter
Ik gebruik hier Outlook en iedereen kan mijn taken openen. Ze zijn gedeeld. Maar nu wil het geval zijn dat als ik submappen maak in mijn taken. Om mijn taken netjes te groeperen. Dan kunnen deze niet gezien worden door anderen die mijn taken openen. Alleen de hoofdmap met taken kan gezien worden. Maar de submappen niet.

Ik ben al met de machtigingen bezig geweest maar zelf als ik iemand eigenaar van de taak map maak dan ziet hij nog niet de mappen in taken.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen heb al gezocht met de search.

Anoniem: 29171

Topicstarter
Ik heb het opgelost na enkele uurtjes googlen..

Bij de hoofmap (de mailbox) eigenschappen klikken en dan machtigingen, dan geef je aan map weergeven want anders kan ook de map taken niet weergegeven worden.

Bij de map taken geef je bij de eigenschappen de juiste machtigingen die je een bepaalde persoon wilt verlenen. EN dit doe je ook bij de sub-folders.

Daarna naar opties machtigingen ff kijken of alles goed staat om wat overzicht te krijgen.

Dan bij de pc die je taken moet kunnen zien naar opties>e-mail accounts>wijzigen>wijzigen>meer instellingen>geavanceerd>toevoegen e-mail accounts..

Dan ziet ie als het goed is alleen wat ie mag zien en kan hij nu dus ook in de submappen.

Misschien heeft iemand anders er nog wat aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 29171 op 17-09-2003 13:45 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:47

mutsje

Certified Prutser

Let wel op dat dit alleen gaat als je aangesloten bent op een mailserver(exchangexxxx)