Verwijderd

Topicstarter
Heey, ik heb pas een philips expanium gekocht (jeweet wel met mp3 supp.). Als ik nu een mp3cd heb gebrand op mijn pc (nero5) met een playlist in m3u formaat, launch.exe en een launc.ini bestand. Dan stottert hij een beetje vaak. en dat is heel erg iritant. Hoe kan ik dat verhelpen (antishock is 420sec daar ligt het niet aan). Als ik de cd brand zonder playlist moet de speler is alles zelf indexeren en dat duurt 5minuten ofzo. Daarna stoot hij ook wel. de cd's zijn niet beschadigd hebt verschillende merken geprobeerd: emtec, lifetec, benq en maxell... wat is die probleem?

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:08

Wallie

Herr

Lijkt erop dat de laser niet helemaal goed kan lezen, is die niet vuil? Anders lijkt ie me kapot, ff omruilen, want qua geluidskwaliteit horen de Expanium's prima inorde te zijn :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

ik heb zelf ook zeer slechte ervaring met de Philips Expaniums...Als ik mp3 cd's afspeel is het net of er steeds een "blub" in zit en hij slaat enorm vaak over ondanks de ESP. Ik heb de speler zelfs een keer op laten sturen en ze vertelde me dat hij gemaakt was, nou niet dus en heb dus nog steeds hetzelfde probleem.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb hier nog de allereerste Expanium(de 101, dik 2 jaar oud) en ik ben er nog steeds dik tevreden over. Geluidskwaliteit is en was super, en die ESP werkt dus echt wel. Hij heeft nooit leesproblemen, maakt niet uit wat ik gebruik(cd-r, cd-rw, audio cd).
Als ie stottert is er echt wel iets mis ;)

🖥️ | 🚗

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-02 13:25

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Een vriend van me heeft een Pioneer DVD-speler die MP3 kan afspelen. Dat werkte echter niet, dus wij zijn cd's in mijn dvd proberen. Ook daar sloegen ze over. Toen een MP3-cd gebrand in mijn CD fikker (SCSI Plextor, hij zelf heeft een IDE Plextor) en die cd werkte wel perfect in beide spelers.

Moraal van dit verhaal: probeer eens een cd te branden in een andere brander, of brandt de cd eens op 4-speed of zo.

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

Verwijderd

Ik heb zeld ook een plextor cd-brander en brandt het altijd op 8x dit moet toch normaal gesproken geen problemen opleveren, zeker niet voor plextor.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik heb het nu even geprobeerd met de musicmatch jukebox burnengine die bijgeleverd was. Ondertussen wil ik even een divxje kijken start dus windowsmedia player shit gaat ie de engine ook gebruiken dus hele cd naar de filistijnen strax nog maar eens proberen. 1 cd dubbel gebrand: nummer1 is goed nummer2 stoot rararara...

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-02 13:25

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 11:55:
Ik heb zeld ook een plextor cd-brander en brandt het altijd op 8x dit moet toch normaal gesproken geen problemen opleveren, zeker niet voor plextor.
Het gaat om elimineren van mogelijkheden, dus gewoon testen en kijken OF het verschil maakt. Dat het geen verschil MAG maken lijkt mij ook, maar het maakte wel degelijk toch verschil...

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

Pagina: 1