Ik heb het volgende probleem.
Ik heb pas geleden een boot probleem gehad met mijn moederbord.
Maar deze heb ik opgestuurd en weer terug gekregen.
Nu heb ik alles aangesloten, en nu kom ik er achter dat ik wat problemen heb met mijn FX5900 Ultra kaart.
Als ik een 3Dmark benchmark draai kom ik het volgende te weten.
Ik had normaal een score van 17021.
En nu haal ik een score van 11120
Dit is een verschil van ruim 6000 puntjes.
Wat ik ook zie is dat er bij de AGP Rates (Current/Available) van nu N/A / 4x 8x staat.
En normaal 8x / 4x 8x.
Betekend dit dat er iets niet goed is met mijn AGP
Want bij de sommige benchmark tests krijg ik wel gowoon de goede FPS maar bij sommige is het zo'n groot verschil dan valt mijn FPS helemaal in mekaar.
Dit gebeurd bij de volgende tests:
Game 2 - Dragothic - Low Detail
Game 2 - Dragothic - High Detail
Game 4 - Nature
High Polygon Count (1 light)
Pixel Shader
Dus bij de andere zijn het wel goede scores.
En ik heb ook een test met sisoft sandra gedaan en die zegt het volgende waar ik op moet letten bij mainbord information:
AGP bus is unused or AGP card not fully AGP compatible
Current AGP data rate not optimal.
Ik heb een Asus P4P800 Deluxe moederbord maa ik kan niks vinden in de bios wat ik kan veranderen.
Ik vind deze info zo raar want als ik de AGP niet gebruik dan krijg je toch ook geen beeld of dan kan je die benchmark toch niet draaien ??
Hopenlijk iemand mij helpen met dit probleem....
Ben echt ten einde raad.
Ik heb pas geleden een boot probleem gehad met mijn moederbord.
Maar deze heb ik opgestuurd en weer terug gekregen.
Nu heb ik alles aangesloten, en nu kom ik er achter dat ik wat problemen heb met mijn FX5900 Ultra kaart.
Als ik een 3Dmark benchmark draai kom ik het volgende te weten.
Ik had normaal een score van 17021.
En nu haal ik een score van 11120
Dit is een verschil van ruim 6000 puntjes.
Wat ik ook zie is dat er bij de AGP Rates (Current/Available) van nu N/A / 4x 8x staat.
En normaal 8x / 4x 8x.
Betekend dit dat er iets niet goed is met mijn AGP
Want bij de sommige benchmark tests krijg ik wel gowoon de goede FPS maar bij sommige is het zo'n groot verschil dan valt mijn FPS helemaal in mekaar.
Dit gebeurd bij de volgende tests:
Game 2 - Dragothic - Low Detail
Game 2 - Dragothic - High Detail
Game 4 - Nature
High Polygon Count (1 light)
Pixel Shader
Dus bij de andere zijn het wel goede scores.
En ik heb ook een test met sisoft sandra gedaan en die zegt het volgende waar ik op moet letten bij mainbord information:
AGP bus is unused or AGP card not fully AGP compatible
Current AGP data rate not optimal.
Ik heb een Asus P4P800 Deluxe moederbord maa ik kan niks vinden in de bios wat ik kan veranderen.
Ik vind deze info zo raar want als ik de AGP niet gebruik dan krijg je toch ook geen beeld of dan kan je die benchmark toch niet draaien ??
Hopenlijk iemand mij helpen met dit probleem....
Ben echt ten einde raad.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”