Toon posts:

GSM kopen, twijfelaar aan het werk..

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
M'n abbonement van me vorige gsm zit er weer op en ik ben me aan het orienteren op een nieuwe gsm.

Samsung valt bij me af omdat ik die klepjes niet echt mooi c.q. fijn vind. Lijkt me ook dat deze erg snel stuk gaan bij mij maar dat terzijde.
Als ik mijn eisen naast elkaar leg kom ik ongeveer op dit uit:

- Kleurenscherm
- Polyfone beltonen
- WAP
- (liefst) Blue Tooth
- (liefst) FM radio
Toestellen die daarvoor in aanmerking komen zijn :
Sony Ericsson T610, Siemens s55, en de nokia's 3650 7650.

Nou vind ik deze geen van allen erg mooi.

Ik heb nog eens naar de nieuwe Nokia's gekeken en vind de 6100 en de 6220 wel erg mooi. Echter ondersteunen beide geen BT. Erg zonde !!

Wat raden jullie mij aan gericht naar mijn wensen en ervaringen van jullie kant.
Waarom ondersteunt Nokia eigenlijk met zo weinig toestellen BT ?! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 00:30 . Reden: typo ]

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Nokia is soms inderdaad niet erg wild bezig met Bluetooth... geen idee waarom.

Bedenk wel dat de kleurenschermen van de T610 en S55 nogal verschillen. (T610 veel meer kleuren, S55 beter zichtbaar in zonlicht.)

Verwijderd

Heb zelf de zilveren uitvoering van de nokia 6610 en het enige dat eraan schort, is inderdaad bluetooth ondersteuning. Op dit moment twijfel ik echter nog sterk aan het nut van BT. Connecten met je pc kan ook prima met snoer of IR. En BT headsets zijn nog belachelijk duur. Heb dus nog steeds geen spijt van mijn aankoop en heb mezelf voorgenomen om mijn nieuwe toestel een paar jaar mee te laten gaan. Staar je dus niet blind op BT en kies voor een mooie nokia. Een tip als je naar de VS gaat: zorg dat je een triple band toestel neemt.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zelf vindt ik de Siemens 55 Serie wel het mooiste, maar ja....of het wat voor je is. Heb totaal geen ervaring ermee daartegen...gelukkig zijn de goedkoop genoeg ( 160 euro los in de winkel ) dus haal er denk ik eentje...

There is no place like ::1

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

Dit soort topics lopen helaas alleen maar uit in opsommingen; een telefoon kopen is tegenwoordig meer dan ooit een kwestie van persoonlijke smaak.
Ga eens een avondje surfen op www.telecomvergelijker.nl ofzo, of loop naar een telecomwinkel. Je hebt je keuze al redelijk kunnen beperken, dan moet dat laatste stukje keuze niet meer zo moeilijk zijn. Succes!

Trouwens, de 6220 is er nog niet.

Dit topic is gesloten.