The Dutch Elite is proud to present | ||||||||||||||
![]()
Click Us ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toestemming van The Will (vorige week al |
[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 17-09-2003 00:44 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
The Dutch Elite is proud to present | ||||||||||||||
![]()
Click Us ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toestemming van The Will (vorige week al |
[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 17-09-2003 00:44 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Verwijderd
mischien toch ff startpost lezen?Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 10:17:
Helaas zijn er nog geen goeie maps voor snipen, althans vind ik, en de paar die er zijn, die zijn dan weer FPS vretend. Voor UT1 was er een kickuh map, eentje met flink wat gebouwen, donkere en belichte plekken, ben die naam kwijt, maar heb een keertje die map gespeeld op een snipe server van UT1.
Welke sniper wordt er gebruikt? Die uit Chaos2 is wel goed, maar die van SniperArena is een waardeloos spammy snipergun. Ik geloof dat je 2 kogels per seconde kunt vuren of zo, da's geen snipen meer.
Maar Snipen wordt in UT2k3 vooral in die 'kamer-maps' gespeeld, Kitchen, Bathroom etc. Snipemaps zijn pas echt goed als er goeie lichte en donkere plekken op een map zitten, dus pure maps gemaakt om te snipen.
Mocht iemand wel goeie maps weten die ik nog niet ken, ik hoor het graag.
[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 17-09-2003 11:24 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Die zitten er ook tussen maar dat is lastig met UT2k3 vanwege de playerskins.Pellaagarion schreef op 17 September 2003 @ 11:35:
lijkt me wel vet alleen mij systeempje is net iets te traag voor goed snipen![]()
en er moeten leukere sniper maps in komen waar je niet elkaar meteen ziet
[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 17-09-2003 11:41 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
het idee van snipen = 1 shot/hit 1 kill..Redje schreef op 17 September 2003 @ 11:45:
Kan aan mij liggen maar instagib != snipen
Bier, Whiskey en Metal!!
The devil is in the details.
mischien dat we een volgende keer ook een NW versie verzorgen.. eerst kijken hoe dit gaat en wat UT2k4 doet. Maar je ziet de topic daarover wel verschijnen terzijnertijdPellaagarion schreef op 17 september 2003 @ 11:49:
opzich wel maar met instagib is het niet puur sniper want maakt niet uit waar je schiet hij is toch altijd dood. echt snipen vind ik dat een head shot alleen iemand in 1 keer killed en dat als je ergens ander hem raakt hem nog maar een keer moet raken
Bier, Whiskey en Metal!!
Sniper is zeker niet altijd 1 shot / 1 kill.Lord_Mithril schreef op 17 September 2003 @ 11:48:
[...]
het idee van snipen = 1 shot/hit 1 kill..
het idee van instagib = 1 shot/hit 1 kill..
en je kan perfect snipen hoordat niemand het ooit gedaan heeft zo betekend niet dat het niet kan
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq