problemen met ati 9700pro in Operation Flashpoint

Pagina: 1
Acties:

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 17:26
Na een tijdje het spel niet meer te hebben gespeeld wilde ik operation flashpoint weer eens gaan spelen. Na alles versies( CWC, Red Hammer, Resistance) en (Red Hammer -> 1,46 Resistance -> 1,91) updates te hebbe geinstalleerd, startte ik het spel op. Normaal krijg je tijdens het opstarten een intro text te zien en logo's van de ontwikkelaars etc. Alleen zag ik die deze keer niet. Ook als ik in het hoofdmenu kom klopt het niet. Normaal zie je op de achtergrond een stukje eiland in ingame graphics en op de voorgrond text van het menu. De text is niet zichtbaar. Het level op achtergrond wordt ook niet goed weergegeven. De grond is wel te zien maar te grijs, mist denk ik wat textures. De lucht is niet blauw, maar groen bruin. Voertuigen die er normaal staan zijn niet te zien. :'( :'(

Hebben jullie misschien ideeen over de problemen en wat ik eraan kan doen?

Mijn drivers zijn up to date: catalyst 3.7, dx 9.0b. OS is Winxp

Sys specs:

Epox 8rda3+
amd1700+@2200mhz
Maxtor 120 gb sata
Infineon geheugen 1024mb pc3200
ati radeon 9700 pro club 3d
antec truepwr 420W
antec plusview 1000amg

flickr - WOT Profile - Game PC

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Software problemen :
Het spel al geprobeerd opnieuw te installeren? Virusscanner al gedraaid?
Hardware problemen :
Zit er misschien teveel stof in de koeler van je videokaart?

Senile! Senile Oekaki

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 23:29

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

stof in de cooler van je kaart, als hij een graphics probleem heeft |:(

ik zou zelf ff terug gaan naar catalyst 3.6 en dan even kijken of je de problemen nog heb.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

ik zelf had het toen de W-buffer ingeschakeld stond,alle text was niet te lezen, bij radeon 8500. Misschien helpt het

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Test eens met andere drivers voor je vcideokaart.

En aangezien dit topic gaat over een probleem met 1 spel move ik hem van VB naar SPV :)