Toon posts:

[PDF] PDF Maken met automatische briefhoofd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op een manier een PDF maken (door middel van Adobe PDF writer of zoiets) en dan daaraan automatisch een briefhoofd toevoegen. Deze kan gewoon als header of zo erbij, maar het moet gewoon ACHTER het document komen, maar wel op dezelfde pagina. Weet iemand of dit mogelijk is, en hoe?

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-04 16:27

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

briefhoofd achter het document, ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoeld, maar voor dergelijke geautomatiseerde dingen kun je beter bij het opmaakprogramma zijn waar je je documenten mee maakt, dit geeft meer mogelijkheden dan pdf.
PDF is uitwisseling- en printertaal, geen automatiseringsbestand.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Je kan een biefhoofd dmv een template in Word maken, en deze vervolgens printen als pdf mbv gratis tools...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Zo doe ik het dus op het moment, maar het zou veel handiger zijn als bij het maken van de PDF er automatisch een soort "watermark" in kan. Dan gebruik ik deze gewoon als briefhoofd...

Verwijderd

Acrobat Distiller heeft deze mogelijkheid naar mijn weten. Heb er een keer mee gestoeid, zit standaard bij Acrobat 5.x als het goed is.

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
pdf995 kan watermerken erinzetten

Een sjabloon maken in word oid is het makkelijkste denk ik als het alleen voor brieven is.
Pagina: 1