Toon posts:

Laptop word snel heeeeeeel warm :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer celeron 466
als je daar een tijdje mee werkt bv. HL speelt dan kan je naar een halfuurtje een eitje bakken op het toetsenbord :?
de accu kan je niet eens meer vasthouden zoo heet word dat ding hoe kan dat :? help mij :)

Update: Het is een TravelMate 507T en hij is NIET overklokt hij is NET nieuw *D maar waarom hij zo heet word dat je hem niet meer vast kan houden is nog al shit :r :r wel handig als je het koud hebt :+

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:32

heuveltje

KoelkastFilosoof

{standaard tweakers antwoord}

if it gets hot: PLACE A FAN ON IT :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb hier nu zo'n mooie Sony Vaio *D staan maar die worden amper warm..

Verwijderd

Hier een Toshiba Libretto. Ook al zo'n tosti-ijzer.

(Kan overigens ook aan de }:O liggen >:))

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

oplossing: bij de koetjes gewoon
pause if processor thresholds are exceeded? op Yes zz..

(je gaat toch niet vertellen dat je geen koetjes draaide? ;))

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Er bestaan toch van die pcmcia coolers of niet ?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op zaterdag 02 december 2000 18:46 schreef HlpDsK het volgende:
Hier een Toshiba Libretto. Ook al zo'n tosti-ijzer.

(Kan overigens ook aan de }:O liggen >:))
Hehe, heb jij jouw Libretto overklokt ?? Worden die dingen standaard ook al zo warm dan ?!?! Libretto's zijn gaaf !!
Ik heb wel eens gehad dat mijn laptoppie (Compaq Armada 1130) vrij warm werd, maar ik kon 'm nog wel gewoon oppakken en erop typen. Van de onderkant werd ie ook best wel warm, maar ja, dat was wel fijn op je been :P

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
Heb een Dell Latitude CPx650GT.. leuk dingetje.. maar naast de koe ook nog 2 uur een divx kijken dan wil je dat ding wel erg snel van je schoot afhalen... een echt braadpan..
Wordt het in een keer een notebook ipv een laptop...

Pvouput live

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:06

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Mijn TravelMate 514TE (Cel466) wordt ook redelijk heet als je er DiVX'jes op gaat draaien. Hij wordt er niet onstabiel door dus het zal er wel bij horen :)b (weinig plek voor cooling daarbinnen).

Verwijderd

Conrad heeft een PCMCIA slot ventilatorkit voor fl.80.

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0200035610975837672&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=26442&TK_PAR[MEDIUM]=

Dit is de directe URL, maar de zij-frames vallen weg dus je kan beter de search gebruiken op de site!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Bij de mediamarkt hebben ze die dingen ook, maar dan goedkoper...van vivanco d8 ik

Verwijderd

laptops worden altijd warm
vooral als je op de net voeding
werkt
als ik het goed heb zit er in
de meeste acer modellen een fan bij
de processor die aan moet slaan bij een
bepaalde tempratuur

Verwijderd

Mischien moet je wat langer in een koelcel gaan zitten.. ik heb mijn pc in een kleine koelkast gezet werkt echt retegaaf!
:7

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

de meeste laptops worden gloeiheet van beneden, probeer daarom als je ém op schoot hebt een beetje ruimte aan de onderkant, zodat de warme lucht niet gaat ophopen (slecht voor de hardware, toch?) :*

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Pagina: 1