Toon posts:

PS2 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik op de goede plek ben om dit vraag te stellen maar hier komt ie:
Ik wil op mij ps2 graag divx films bekijken en ik heb ergens gelezen dat er een programma uit zou komen waarmee dat mogelijk wordt gemaaktg genaamd PS2 Media Player geloof ik(zou 49 euro gaan kosten). Ik bedoel dus NIET een programma waarmee ik films omzet en dan op de ps2 kan spelen.
Iemand een idee wat ik bedoel en waar ik het vandaan kan halen??? :P

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Heb er nog nooit van gehoord iig.. Er zijn wel wat minder legale proggies geweest die op een gehackte ps2 zouden draaien.. Maar een officiele? Nog niet van gehoord..

Download my music on SoundCloud

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
49 euro? :) Het is gewoon een freeware programma, op het scherm komt nog "If you paid for this, you're an idot" of iets in die zin ;)

De laatste versie is 1.50 en ook de laatste vermits het team uitelkaar is gegaan.
Ik veronderstel dat ik hier wel een linkje naar de site mag geven vermits hier niets illegaal aan is.
PS2 Reality

Onofficiele Engelse pagina hier

Er bestond trouwens als iets Broadx of broadcastX ofzo waarmee je je ps2 met je pc kon verbinden en dan zo movies naar de ps2 streamen.. vind er wel niets meer over

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

Topicstarter
IK bedoelde de mediaplayer van Mad Catz. Heet officieel Gameshark Media Player.