Toon posts:

palamino 2100+ werkt niet mee

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb net de L1 bruggen doorverbonden op de vul en zilverinkt manier.
Dat ging op zich oke,maar de pc wil niet starten onder andere fsb (133/33 nu) of andere mp (13).
Setup is:asus a7v333x-x
palamino 2100+
512mb pc2700
Ik had al een eerdere truuk geprobeerd dmv twee pinnen met elkaar te verbinden (dat is er nu uit)maar daar kon ik alleen de mp mee op 13,5 zetten.
Dit was voordat ik de bruggen doorverbond.

Iemand suggesties?
:?

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 16:04
hmm, als je de search niet kan gebruiken vraag ik me af of je wel in staat bent om goed de bruggen te sluiten. :X

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al afgezocht.
Maar goed ik was in de veronderstelling dat dit forum er ook was voor hulp.
Leuk dat je mijn vaardigheid in twijfel neemt.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

bredend, zulke reacties zijn weinig zinvol hier, als je niets toe te voegen hebt, post dan ook niet ;).

Aan valentino32: wat meer vooronderzoek cq. zelf proberen kan echt geen kwaad, aangezien je niet de eerste bent die z'n L1 bruggen verbindt met zilverlijm etc. Zorg daarom -als je er met meer zelfwerkzaamheid en zoeken nog niet uit komt- voor een duidelijkere en completere topicstart, aangezien er anders eerst 10 a 20 posts komen met 'heb je dit al geprobeerd, dat al gedaan', terwijl je daar steeds op antwoordt met: 'ja al geprobeerd, ja dat heb ik ook gedaan' ;).

GoT is er zeker ook voor hulp, maar er wordt van een echte tweaker wel eerst zelfwerkzaamheid, zoekwerk en dus moeite verwacht, een topicstart als deze is simpelweg te mager. Zie ook de algemene GoT FAQ voor info over goeie topicstarts, en de DOC FAQ. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.