Ik had al een paar dagen een probleem dat ik helemaal niet meer op betere beveiligde site's kon komen, zat ik vandaag weer te zoeken wat de oorzaak ervan kon zijn en toen zag ik dit op de microsoft site:
Ik dacht dat zal er wel niks mee te maken hebben, maar had wel effe de patch gedownload, die wou niet installeren dus ging ik via de info op de site even kijken naar mijn versienummer en toen stond er dit:

(Let op het met een rood vierkantje aangegeven naam, daar hoort normaal te staan: Alexander Bontenbal)
Zou dit het probleem zijn? dat dus mijn comp, door dat beveilingslek, door een hacker is overgenomen?
Zo ja, kan ik dat op een of andere manier, zonder windows opnieuw te installeren, nog ongedaan maken?
(http://www.microsoft.com/...ty/bulletins/ms03-039.asp)Informatie over Microsoft-beveiligingsbulletin MS03-039
Beveiligingsupdate voor Microsoft Windows
Waarom wordt deze update uitgebracht?
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende persoon schade kan toebrengen aan een computer met Microsoft® Windows® en de volledige controle over deze computer kan verkrijgen. U kunt uw computer beter beveiligen door deze update van Microsoft te installeren.
Ik dacht dat zal er wel niks mee te maken hebben, maar had wel effe de patch gedownload, die wou niet installeren dus ging ik via de info op de site even kijken naar mijn versienummer en toen stond er dit:
(Let op het met een rood vierkantje aangegeven naam, daar hoort normaal te staan: Alexander Bontenbal)
Zou dit het probleem zijn? dat dus mijn comp, door dat beveilingslek, door een hacker is overgenomen?
Zo ja, kan ik dat op een of andere manier, zonder windows opnieuw te installeren, nog ongedaan maken?
[ Voor 2% gewijzigd door Rafe op 16-09-2003 21:46 . Reden: even plaatje zichtbaar gemaakt :) ]