Ik heb Bij battlefield 1942 af en toe geluidsproblemen (ik zou eigenlijk zeggen vaak, elke 2 uur spelen ongeveer). Wat er dan gebeurt is dat ik opeens helemaal geen geluid meer heb. Ook niet buiten het spel. Ik moet dan rebooten om weer geluid te hebben. Ik kan echt geen reden bedenken, ik heb de laatste drivers van mijn geluidskaart (terratec 5.1 sky), maar het lost niks op. Wat wel vreemd is, is dat als ik windows afsluit ik wél het windows afsluit geluidje hoor.
Als het geluid het niet meer doet en ik speel iets af in winamp blijft de teller op 0:00 staan, bij windows media player is er gewoon geen geluid maar "speelt" hij wel.
Specs:
a7n8x
2500+
terratec aureon 5.1 sky
512MB Dane-elec pc2700 geheugen
gf4ti4200 van xfx met 128mb ddr (ik draai dit met een dual-mintor setup en het bijbehorende progje van nvidia daarvoor)
Als het geluid het niet meer doet en ik speel iets af in winamp blijft de teller op 0:00 staan, bij windows media player is er gewoon geen geluid maar "speelt" hij wel.
Specs:
a7n8x
2500+
terratec aureon 5.1 sky
512MB Dane-elec pc2700 geheugen
gf4ti4200 van xfx met 128mb ddr (ik draai dit met een dual-mintor setup en het bijbehorende progje van nvidia daarvoor)