Toon posts:

PCMIA to ...??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een draadloze internet kit van sitecom. maar voor me pa's laptop zmoet ik dus ook een kaartje hebben. maar er zit geen PCMIA 'gleuf' in die laptop. dus bestaat er iets van PCMIA to USB ofzo ??
Bedankt ;)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:32

FastBunny

Give it the Works !

Er zijn wel USB Wireless Lan kaartjes. Maar een laptop zonder PCMCIA :? Das erg maf, ik dacht dat elke laptop er ten minste 1 had. een PCMCIA -> USB is er iig niet :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
Het kan zijn dat er iets voor de pcmcai sleuf zit. Een soort kapje. Welk model gaat het hierom?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
ehm het is een " Jewel" Notebook. Staat verder geen model nr op.
hij heeft 2,4ghz,256mb geheugen.

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 21:01:
ehm het is een " Jewel" Notebook. Staat verder geen model nr op.
hij heeft 2,4ghz,256mb geheugen.
Lijkt me heel sterk zo n nieuwe laptop zonder pcmcia slot. :? Ik zou eerst nog eens goed zoeken.
Edit : kan blijkbaar tochwel http://www.jewelnotebooks.nl/index.php?page=saffier-1460 .

[ Voor 17% gewijzigd door janster op 16-09-2003 21:08 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
janster schreef op 16 September 2003 @ 21:05:
[...]

Lijkt me heel sterk zo n nieuwe laptop zonder pcmcia slot. Ik zou eerst nog eens goed zoeken.
trust me, jewel heeft een paart ypes zonder, ruimte besparend :)

Je kan voor 40€ een usb wireless adapter aanschaffen, maar usb naar pcmcia word moeilijk.

Verwijderd

Topicstarter
kheb gezocht :
Waarschijnlijk heb ik de Jewel Emerald 2002, alleen de Emerald 2002+ heeft pcmia..

oké bedankt. zal eens kijken

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 21:08 ]

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
Ze zitten altijd aan de linker of aan de rechter zijkanten van de laptop. Ik zou maar eens gaan zoeken naar een pcmcai sleuf.
Maar mij zou het ook niks verwonderen als er geen PCMCAI sloten zijn. Anders kijk nog ff bij de apparaten of der zoiets als een pcmacia staat.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
njeej, er zit er geen.
nog een vraag :D
ik wil dus draadloos internet op me pc, ik heb al die hele set met acces poitn etc. maar nu moet op mijn pc draadloos internet. dan hoef ik toch alleen
http://www.paradigit.nl/pdf/10004315v.htm dat ding te kopen en aantesluiten en te installeren?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 21:12:
njeej, er zit er geen.
nog een vraag :D
ik wil dus draadloos internet op me pc, ik heb al die hele set met acces poitn etc. maar nu moet op mijn pc draadloos internet. dan hoef ik toch alleen
http://www.paradigit.nl/pdf/10004315v.htm dat ding te kopen en aantesluiten en te installeren?
Ja

Maar je zou kunne beginnen door eens wat te gaan lezen, want dit gaat niet de goede kant op :X

Op got word verwacht dat je zelf ook wat uitzoekt, en zulk soort vragen zijn echt basic.

_sorry_

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Komop mic_forever, dit had je toch allemaal wel zelf kunnen bedenken (en zoniet: dan zelf kunnen opzoeken).
Dit is echt basic allemaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.