Toon posts:

Windows 2000 over netwerk installere zonder.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Ik heb al gezocht op alle forum over de vraag die ik zo ga stellen maar nog geen antwoord weten te vinden, hopelijk via deze weg wel.....

Ik heb een Sony Vaio type p-1 zonder een cd-rom speler en een diskette drive. Hier wil ik nu een nieuwe installatie van windows 2000 op instaleren. Maar hoe dat te doen, in andere topics ben ik er achter gekomen hoe je kunt instaleren via het netwerk, maar hierbij komt steeds weer een diskette aan te pas. En dat is dus ook 1 van mijn problemen ik heb namelijk geen disk drive. Het enige wat ik wel heb is een ethernet kaart erin die verbinding heeft met mijn netwerk.

Alle hulp is welkom......

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Koop een converter voor je hdd en stop dat ding even in je desktop. Kopieer vervolgens de benodigde bestanden naar de hdd en stop hem terug. Nu zou je de install moeten kunnen runnen.

Ook zou je eens kunnen gaan kijken naar bootp

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 16-09-2003 20:49 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Ik heb een converter, daarmee kan je een laptop hdd in je normale pc zetten, makkelijker oplossing, i386 installeren en gaat :)

Win98 is helemaal makkelijk, daarna win2000 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, een converter kopen is een optie....MAAR wat kost ie???? en eigenlijk wilde ik er geen geld aan spenderen, niet dat ik er geen geld voor over heb ofzo, maar is zonde natuurlijk om 1 keer zo'n ding aan te schaffen en dan nooit meer te gebruiken, Is er geen andere manier waarop je de laptop kunt probe ofzo

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Eurotje of 8 heb ik er volgens mij voor betaald, je kunt hem lenen, als je in de buurt van amersfoort woont ofzo. Evt. kan ik je er zelf bij helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dit even proberen, bedankt voor de hulp, mocht het niet werken laat ik het hier weer horen.
Pagina: 1