Toon posts:

geen reactie comp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag.. misschien is het heel makkelijk te verklaren, maar ik kom er niet uit:
Ik zet net mn comp aan, gebeurt er nix.. echt nix. geen ledjes die branden, geen fans die draaien, nix dus. Ik schroef mn kast open, en wat blijkt: De ledjes op mn mobo draaien wel (led bij geheugen, en led onderaan op mobo die aangeeft dat het systeem 'ON' is).
Rare situatie; wel leds op mobo, die vertellen dat comp aan is, geen reactie in fans (voeding fan & proc fan) of ledjes.
Ledjes uiteraard ge- double- checked maar perfect aangesloten.. rara?
|:(

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Voeding kaduuk?
Als je de mogelijkheid hebt er een andere voeding in te hangen...probeer et eens.

Edit: Die LEDjes zijn me ook ff een raadsel....ff denken hoor.

[ Voor 100% gewijzigd door _the_crow_ op 16-09-2003 20:34 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
waarom dan wel brandende ledjes op mobo??

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:58

Reptile209

- gers -

Heb je een speakertje aangesloten staan? Zo niet: doe es en kijk eens in de handleiding wat de piepjes betekenen... :)
Anders zou ik het ook ergens in een 12V (?) lijntje van je voeding zoeken ofzo...

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
speakertje is aangesloten, heeft altijd goed gwerkt. geen piepjes.. 12V lijn? ff doormeten? kzou het kunne proberen!

Verwijderd

Topicstarter
mannen, ik heb al gevonden, kheb ff andere voeding ingegooid, en warempel, hij deed het weer. conclusie, mijn 300 Watt voeding heeft z'n beste jaren gehad.. op 350Watt deed ie het wel goed! Bedankt voor de snelle reacties
Pagina: 1