[win 98] Kopieren kan niet meer in verkenner

Pagina: 1
Acties:

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het lukt me niet meer bestanden te kopieren/knippen door te slepen en door ctrl-c/x/v in de windows verkenner. Ik moet nu in dos bestanden kopieren. Heel irritant. Ik kan er ook verder niks over vinden hoe dit opgelost kan worden. Iemand?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

1. wat zijn de errors?
2. wat heb je zelf al geprobeerd?
3. windowsupdate al eens geprobeerd?
4. hd al eens op fouten gechecked enzo?

[ Voor 18% gewijzigd door TERW_DAN op 16-09-2003 20:28 ]

• Noork
  • Niet online
Errors: kopieren doet het gewoon niet, geen errors, bij kopieren levert het gewoon geen plakken optie op. Ook slepen gaat niet. Ik krijg geen foutmeldingen.

Geprobeerd: 100x kopieren/plakken/slepen/knippen. Heb zelfs een map gemaakt in mijn 'send to' map. Op deze wijze kan ik wel kopieren. Via dos lukt het ook prima. Maar dus niet op de standaard manier in de verkenner.

Windowsupdate gebruik ik niet. Daar kan het ook niet aan liggen, het gaat al een jaar gewoon normaal.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

probeer scanreg/restore eens of doe even een nieuwe winsetup.

• Noork
  • Niet online
Stom zeg. Heb even scandisk over mijn schijven gegooid en hierna even opnieuw opgestart. Alles weer in orde. Wel vreemd, dit heb ik nooit gehad. Thanx voor de tip, als was het nog zo simpel. ;)

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:22
T leek wel op de Blaster worm... wel ff checken met de Stinger die je bij www.nai.com kan downloaden.

• Noork
  • Niet online
Ik kan daar alleen geen stinger vinden. Heb je misschien de exacte link?

eh Blaster heeft toch geen effect op win98?

[ Voor 25% gewijzigd door Noork op 16-09-2003 20:50 ]

Pagina: 1