Toon posts:

Vraag over Opera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Opera 7.20 ,
als ik bijvoorbeeld op tweakers.net een nieuwsbericht regel wil aanklikken dan gebeurt er niets.
En als ik op Community de muis zet, zonder te klikken, dan krijg ik ook niet die pull-down bar..

Ik heb alle instellingen op standaard laten staan.

wie weet wat ik fout doe????

En wie weet hoe ik mijn favourieten uit Explorere kan overzetten naar Opera, zonder alle adresregels om de beurt te knippen en te plakken

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 20:00 ]

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:14

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Favo'sbookmark's > file>import> ie bookmarks

dat andere weet ik niet :? foto misschien ??

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Topicstarter
RZB schreef op 16 September 2003 @ 20:05:
Favo'sbookmark's > file>import> ie bookmarks

dat andere weet ik niet :? foto misschien ??
bedankt voor dat eerste.
Ik weet al wat meer over mijn probleem, nadat ik opera heb opgestart bevriest opera, loopt niet vast volgens cntl-alt-del

Dus ik kan gewoon niets meer aanklikken en geen nieuwe pagina meer in de adresbalk typen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 20:39:
[...]

bedankt voor dat eerste.
Ik weet al wat meer over mijn probleem, nadat ik opera heb opgestart bevriest opera, loopt niet vast volgens cntl-alt-del

Dus ik kan gewoon niets meer aanklikken en geen nieuwe pagina meer in de adresbalk typen
Misschien eens een oudere versie installeren? Ik heb hier 7.03, en die draait als een tiet

misschien heb je een beta versie of zo te pakken

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 13:51

Eranum

geek!

Opera 7.20 is inderdaad nog in beta stadium, en loopt hiero overigens ook niet bijzonder stabiel. Krijg ook de nodige lockups op sommige pagina's en voornamelijk op de frontpage van tweakers. Maar dit schijnt al een vrij bekend probleem te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Eranum op 16-09-2003 20:48 ]

tää on taas niin tätä

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:03

E-Rick

I love it :7

In geval van lockup op t.net: effe op stop klikken als de pagina geladen lijkt te zijn. Dan kan je vrolijk verder klikken

Choose life

Verwijderd

he, trouwens, kging tijdje geleden een of andere site (weet nie meer welke) en opeens kreeg ik van die k*t balk onder adress: van die internet explorer 6.0. kreeg geen mogelijke manieren weg, in register gedoken, en nu is die adress bar helemaal weg. dus kan nie eens meer link intypen. maargoed, ik had al besloten om later windows te reinstallen. dus ben ff overgegaan naar opera, me eerste instantie dat ie zo vernieuwend zou zijn. maar valt me wat tegen er zitten handige leuke opties, alleen hij freezed of crasht redelijk vaak. soms uit het niets enz. dat wordt maar snel binnekort win reinstall.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Je moet natuurlijk 7.11 nemen, of 7.10, geen beta als je een crashvrije versie wil. Imho crasht 7.20b11 best wel vaak, maar 7.20b10 is gewoon goed, maar crasht ook nog wel.
7.11 is bij mij nog nooit gecrashed.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

7.11 crashed toch op GoT als er veel plaatjes in het topic zit ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Verwijderd

jazeker, bijvoorbeeld bij ene topic over digitale camera'z. crashte ie als een tiet
Pagina: 1