Toon posts:

T-Mobile of Telfort?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Qua toestel weet ik het wel: Ik wil een Sony Ericsson T610... Nou nog de provider...

De kosten zijn vrijwel gelijk, bij T-Mobile heb ik 150 minuten en 80 SMSjes en bij Telfort 200 minuten en 60 SMSjes voor rond de 30 euro/maand...

Mjn vraag is dan ook: Welke provider is beter?

Verwijderd

Dat is iets wat je helemaal zelf moet weten, het is tegenwoordig meer een persoonlijke keuze dan dat ze technisch veel verschillen, t-mobile heeft nog steeds op sommige plekken in de binnenstad van amsterdam niet helemaal perfecte dekking, maar dat kan ook aan mij liggen, ik heb het tenslotte ook maar van horen zeggen.

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

Ik vind zelf T-Mobiel beter, heb zelf ook een O2 en T-mobile abbo.
O2 voor mijn XDA en T-mobile voor mijn adnere toestel. O2 heb ik vaak last van onbereikbaar heid, en t-mobile is soms allen als ik ergens met de trein langs de weilanden zijn.

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

t mobile. Die hebben trouwens ook een aardige webpage waarop je met je nummer bijvoorbeeld sms kan versturen. Goede ervaringen met T-Mobile ook voor wat betreft verbinding.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Er is niet één van beide 'per definitie' beter. Op de ene plek van het land is de dekking van T-Mobile beter, een andere plek werkt Telort weer beter.
Ook voor een helpdesk geldt vaak: 't is maar net wie je aan de telefoon krijgt.
Kies dus gewoon degene die je zelf het meeste aan staat qua tarief en neem eventueel met de beide helpdesks contact op voor een indicatie van de dekkingsgraad bij jou thuis.
Omdat dit een anders een eindeloze opsomming wordt sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.