Toon posts:

Bezoekers op je site...

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een paar weken een website die geheel in het teken staat van gokken en natuurlijk kan je er ook (gratis) online gokken (wanneer iemand een kijkje wil nemen kan hij hierboven op het tekentje klikken :) ).

Nu probeer ik deze zo groot mogelijk te maken maar wil natuurlijk ook zoveel mogelijk bezoekers. Ik krijg er nu veel via marktplaats waar ik een betaalde advertentie heb gezet. Ook heb ik me ingeschreven bij de bekendste zoekmachines en aangemeld bij startpagina dochters.

Ook heb ik hier en daar wat banners maar wordt daar weinig vrolijk van.

Daarom mijn vraag:

Wat zouden jullie adviseren om zoveel mogelijk bezoekers naar mijn site te trekken?
Ik voor de advertentie kosten een kleine 100 euro beschikbaar, maar dat staat natuurlijk altijd in verhouding tot het aantal bezoekers.

Ik hoop dat jullie wat tips voor mij, newbie, hebben :*) ,

groeten,

Maarten

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Als je echt veel bezoekers wil hebben moet je een popup inkopen. Dat zijn dan wel niet goede kwaliteit bezoekers maar je heb er wel veel voor $100. Kijk maar eens bij paypopup.com daar kun je misschien wel inkopen voor 100 dollar ofzo, nederlands publiek is niet zo heel duur... ze kunnen targetten op alleen NLs publiek.

suc6

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
van die 100 euro heel veel stickers printen, en overal in je omgeving neer plakken :P

Verwijderd

aanmelden bij zoekmachines zoals je al gedaan hebt, en een goede meta tag hebben
met de juiste keywords :)
Aanmelden bij veel sites, adverteren.
Ik weet niet of er je er veel voor wil betalen om meer bezoekers te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
niet meer dan 100 euro om mee te beginnen

verder heb ik geen creditcard dus kan helaas die popups niet doen (anders had ik dat gedaan)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 19:54 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Search™:
[search=bezoekers trekken]
[search=site promoten]
...enzovoort, gebruik de search eens effectief en je zult zien hoeveel tips je tegenkomt. Ik maak nou niet echt uit je startpost op dat je daar al gebruik van hebt gemaakt. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.