Weet iemand ..is het mogelijk je telefoon verbinding op te zeggen en toch de adsl verbinding te behouden..heb ergens gelezen dat dat mogelijk was ..iemand ervaring heb zelf wanadoo adsl
Verwijderd
Gaat niet werken met wanadoo, je kan als je een NON KPN ADSL ISP hebt na een jaar je telefoonlijn opzeggen en dan je i-net behouden, tenminste dit hoorde ik van iemand met Ciston maxxx
hij is er momenteel mee bezig.
Officieel kan het niet, technish wel. Wat je misschien kunt proberen: zeg je telefoonaansluiting op, en daarna je ADSL. Halverwege het traject annuleer je hele actie.
Wij kregen op deze manier het voorelkaar om alleen ADSL te hebben, zonder het KPN gedeelte (qua kosten).
Het werkte 9 maanden, toen kregen we een brief van KPN dat onze aansluiting toch maar opgeheven werd.
Wij kregen op deze manier het voorelkaar om alleen ADSL te hebben, zonder het KPN gedeelte (qua kosten).
Het werkte 9 maanden, toen kregen we een brief van KPN dat onze aansluiting toch maar opgeheven werd.
Dit is al tientallen keren langsgekomen. Ik raad je dan ook aan om eerst de GoT-Search te gebruiken voordat je hier een topic opent. Verder mag je je vraagteken-gebruik in de topictitel in het vervolg ook wel wat matigen.
[ Voor 26% gewijzigd door intoxicated op 16-09-2003 19:21 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()